Review | T. Le Clerc Lipstick | 05 Taffetas

t le clerc header

Het merk

Zoals ik vorige keer al zei, zou ik nieuwe merken gaan ontdekken. Deze lippenstift kan ik nu toch aan mijn lijstje toevoegen. T. Le Clerc kan je in België enkel verkrijgen in de Apotheek, in Nederland op verschillende verkooppunten. Hiervoor is het handig op hun website te bezoeken. Wel een héél goed punt is dat het merk al sinds 1881 bestaat, dit wekt namelijk toch wat vertrouwen volgens mij. Wat ik mij wel afvraag, ken jij het merk?

Swatches

t le clerc undone

DSC04308

DSC04303

DSC04327

DSC04304

Zoals je ziet, neigt de kleur nog het meest naar bordeaux, en zo’n adembenemende kleur is niet gauw te vinden!

Review

Voordelen:

– Goede pigmentatie, de swatch op mijn arm geeft helaas een wat slechter beeld, maar op de lippen is het wel goed.

– Verzacht de lippen.

– Geen droge lippen achteraf.

– Mooie herfstkleur die je niet vaak vindt.

– Prachtig design van de huls.

– Brengt heerlijk romig aan.

– Goede glans in vergelijking met andere lippenstiften met een donkere kleur.

Nadelen:

– Houdt slechts een 2 en een half uurtjes. Geen topper in vergelijking met deze lippenstift.

– Je telt er ongeveer een €18 voor neer, niet echt budget maar wel de moeite waard volgens mij!

– Nog het ergste nadeel voor mij: de kleur is niet alledaags…

DSC04317

Goede matcher met mijn nagellak van een vorige post! 🙂

Ik ben echt heel tevreden over deze lippenstift. Ken jij het merk?

7 gedachten over “Review | T. Le Clerc Lipstick | 05 Taffetas

Reageer met liefde.

