Shoplog | SPM, L’Oréal, Nivea, Get Infected, Essence

shoplog september done

Spontane shopuitstapjes zijn zooo leuk. Waar was het voornemen om in september en oktober geen al te grote dingen te kopen? Dat is redelijk ver zoek. Hoe spijtig dat ook is, ahum, het kan niet op tegen deze nieuwe aankoopjes. Ik heb niet erg veel gekocht, maar de dingen die ik kocht waren echt nuttig voor mij, vind je niet?

 

DSC04264

Mijn haarproduct was op, en dit product in Kruidvat trok mijn aandacht. Iets nieuws voor €4,95 van L’Oréal Paris. Een mousse voor krullen dat je haar een zijdezachte glans geeft. Waarheid of reclamepraatjes? Deze Studio Silk & Gloss binnenkort in een review!

DSC04265

Mijn deodorant was ook op, dus dacht ik, even een nieuwe kopen. Ik heb een roller nodig, in mini-formaat, en omdat mijn vorige van Nivea was, nam ik deze mee. Voor €2,99 is het dat wel waard, zeker voor een gevoelige huid als die van mij. Zo kan ik bijvoorbeeld geen spuitdeo’s verdragen. Deze Sensitive & pure zonder parfum is dus perfect!

DSC04269

DSC04270

Terug naar huis rijdend, komt mijn mama opeens op het idee om naar een outlet te gaan. Ik zei het je toch al, dat het shopuitje niet mijn idee was en dit was al helemaal niet verwacht. Voor ik binnenging stelde ik me de Zeb Outlet niet zo groot voor, wel, ik heb me vergist. Ik werd gek van de drukke menigte die tussen koopjes van enkele luttele euro’s zijn slag sloeg. Echt waar, ik dacht dat de solden al erg waren. Maar toen ik deze parelkettingen zag, was ik verkocht. Voor €1 per stuk, wie laat ze liggen? Ze komen van het merk Get Infected, een jeugdig merk verkrijgbaar bij Zeb. Ik wou al wel parelkettingen, maar die zijn altijd zo duur. En deze geweldige herfstkleurtjes zijn perfect om truien, colletjes op te pimpen! I’m happy…

DSC04276

DSC04275

Nee, ik ben niet beïnvloedbaar. Kan mij het schelen dat veel bloggers dit lakje van Essence al in hun immense – ik heb honderd nagellakken, ik wil er meer! 😮 – stash hebben. Realiteit is dat ik nog geen enkel Essence nagellakje heb, en deze mooie nude kleur met sand effect kon ik gewoon niet laten liggen voor €1,69! Binnenkort een review…

DSC04294 DSC04292 DSC04291 DSC04289 DSC04288 DSC04285 DSC04282

Ben ik de enige met een voormalige haat-verhouding met van die stoere, zwarte, bikerboots? Vroeger kon ik me nooit voorstellen dat ik er zelf een soortgelijke van ging aanschaffen. Maar deze zijn anders; ze zitten geweldig, hebben lichte wol aan de binnenkant, een nuttige en stevige zool dat écht hard nodig is voor mij, zijn van MAT leer, hebben geen gewone veters maar van die kleine schattige, en kan je dichtritsen. Te veel voordelen volgens mij. Het nadeel? Geen. Ik ben verliefd. €120 van SPM. Help, die vlinders! Ik kan me al een heerlijke winterse outfit inbeelden met deze zalige boots…

En zoals je wel merkt, zijn AL deze dingen nuttig, en geen weggegooid geld! Echt broodnodig…

Ken jij ook dat gevoel van verliefdheid tijdens het shoppen?

 

9 gedachten over “Shoplog | SPM, L’Oréal, Nivea, Get Infected, Essence

Reageer met liefde.

