OOTD | Sunglasses are the perfect rebound

ootd face

Deze outfit doet mij spontaan terugdenken aan de zomer. Waarom? Het is een lekker luchtig kleedje met korte mouwtjes die ik droeg tijdens de nazomer of hoogzomer. Het is wel vrij lang, maar op zich merk je dat niet zo op bij mij omdat ik zelf al groot ben. De stijl is eigenlijk helemaal ik; vrolijk maar toch klassiek en op mijn eigen manier! Want waar zie je nu een zonnebrilletjesprint zonder dat het goedkoop lijkt? Nergens, behalve hier (hoop ik toch 😉 ) !

ootd2ootd 1

Combineren met een blauw topje moest gebeuren, het was anders gewoon te diep. Dan toch nog iets niet-Lyana aan dit kleedje. Maar het doet me denken aan het motto van Birds4free: vrolijk vrij zijn in dingen die je graag doet, net als vogels.

ootd extra

Het was trouwens heerlijk om met zo’n kleedje de zomer te laten eindigen, ik droeg het tijdens een van die late 20 graden dagen. Want het is niet onomkeerbaar en je kan niet meer rond de pot draaien: de herfst is echt wel in aantocht. Tijd voor een nieuw hoofdstuk. En dat deed ik op mijn manier, hiermee. Perfect om te rebounden of na te genieten.

Kleed – Nathalie Vleesschouwer | Top – H&M | Horloge – Kipling | Armbanden – set – Desigual

8 gedachten over “OOTD | Sunglasses are the perfect rebound

  1. Wat een leuk printje! Ik wil je wel als tip meegeven om de foto’s wat groter te doen, zodat ze bijvoorbeeld de breedte van het bericht vullen. Nu zijn de foto’s namelijk wel heel klein en is het niet zo goed te zien. x

Reageer met liefde.

