Rituals | Cream & care lipstick | Pink Pepper

Deze lippenstift van Rituals heb ik toch al eventjes in mijn bezit, maar show ik nu pas. De reden dat ik beautyproducten pas na enkele weken of slechts maanden review, is omdat ik dan een algemener beeld en een betere beoordeling op lange termijn kan geven. Ook draag ik niet veel make-up tijdens school en ben ik beperkt tot de weekends. Genoeg gebabbeld, op naar het kleurtje!

Swatches

DSC04181 DSC04182 DSC04185 DSC04186 DSC04188 DSC04189 DSC04190 DSC04207

Het ontwerp is strak, zwart en glanzend. De perfecte combinatie qua ontwerp voor make-up als je het mij vraagt, want het oogt chique. 4g is eigenlijk niet heel veel voor een lipstick, zeker als je weet dat je voor zo ééntje ongeveer €15 betaald. De lettertjes van “Rituals” staan ook mooi op de substantie zelf.

Bij nader inzien denk ik toch dat ik beter foto’s had genomen in het licht overdag. Tja, uit fouten leer je toch? Je ziet dat de kleur wat naar het lichtrood, donkeroranje, met bruine invloeden neigt. Ik ben blij dat de kleur op mijn lippen beter aanwezig is in de zin van het nude dat erin zit. Kijk maar:

rituals done

DSC04218

Je ziet duidelijk de lichtroze of -oranje kleur. Later pas opgemerkt dat mijn onderlip groter is en dat ik dus lippenstift te veel onderaan had aangebracht. Pink pepper? Peper zie ik er niet in, roze wel.

Review

Voordelen

– Mooie, strakke verpakking.

– De lettertjes Rituals op het product.

– Houdt 5 uur!

– Bij eten en drinken (een volledige maaltijd, heb ik uitgetest) vervaagt de kleur, maar je blijft de kleur lichtjes zien! Bij de meeste andere lipsticks is dit niet het geval.

– De kleur is nude en hierdoor heel draagbaar, een voordeel voor mij.

– De lipstick is echt wel cream & care, na afloop heb je geen uitgedroogde lippen, maar lijkt hij een verzorgende werking als lippenbalsem te hebben.

– Vriendelijke hulpvaardigheid in de winkel.

 Nadelen

– het is korter dan andere lippenstiften, namelijk 4g.

– Het heeft best een redelijk prijskaartje, een luttele €15.

 

Deze lipstick is qua prijs-kwaliteit een blijver, de nadelen kunnen niet op tegen de voordelen. Hij is uitgegroeid tot mijn lievelingslippenstift, met alle nodige eigenschappen, die ik altijd op zak heb. Voor diegenen die het merk Rituals niet kennen, lijkt het jullie wat? Wat vind je in het algemeen over hun producten?

 

6 gedachten over “Rituals | Cream & care lipstick | Pink Pepper

Reageer met liefde.

