Marington Kortingscode

Een webshop die blijkbaar gewillig is om samenwerkingen te bewerkstelligen is Marington (LINK), en ze hebben gelijk. Na een klein algemeen beeld van de website had ik door dat je er veel verschillende dingen kan vinden die eigenlijk nog redelijk uiteenlopend zijn.

Kortingscode

Allereerst wil ik jullie blij maken met een kortingscode van 10%! Geef hem ( de letter-cijfer combinatie) gewoon in bij een bestelling, maar helaas kan dit pas tot en met 15 september 2013 (morgen dus).

kortingscode

Assortiment

Ik heb een kleine collage gemaakt met producten die je er kan kopen. Volgens mij de leukste dingen in de beste kleuren uit het hele assortiment.

marington doen

De handtassen lijken me heel classic, want vooral hiervan is er een breed assortiment. De wandstickers zijn ook heel talrijk aanwezig: glow-in-the-dark varianten voor de kleintjes of mooie natuurtaferelen. Voor ieder wat wils. Dat merk je ook aan het assortiment:

– Badtextiel (hamamdoeken, meer uitleg hier)

– Keuken (glazen en ouderwetse karaffen)

– Wonen ( Dekbedovertrekken, muurstickers, plaids, verlichting, zitzakken)

– Mode ( Kledij, tassen, sjaals, accessoires, koffers)

– Verder ook nog een extra indeling van al de merken én een outlet.

Beoordeling

Waarom niet gewoon de voor- en nadelen opnoemen? Makkelijker kan niet.

Voordelen

– Veel keuze aan wandstickers in verschillende stijlen.

– Je maakt er kennis met hamamdoeken en hun multifunctionaliteit. (Kijk naar de vorige link)

– De meeste dingen zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren.

– Men biedt een ruime service aan, dat echt wel nodig is voor je pricacy et cetera.

– Ik denk wel dat alles van redelijke tot goede kwaliteit is als je kijkt naar het prijskaartje. Natuurlijk is het wel spijtig dat ik dit niet helemaal zeker weet omdat ik zelf nog niets heb gekocht van de site.

Nadelen

– Het is boven mijn budget.

– Het is een website uit Nederland, dus de verzendingskosten zullen denk ik niet mals zijn om naar België te zenden.

– Het is geen bekende webshop, dus je bent niet zeker van mogelijke nadelen.

– Ik ken de merken niet en ben niet echt enthousiast over de ‘damesmode’, noem dit gerust basiccollectie.

 

Wat vind jij van de webshop? Ik ben alvast blij dat ik hem met jullie heb kunnen delen!

 

 

Een gedachte over “Marington Kortingscode

Reageer met liefde.

