Tag | Als ik een …was, dan was ik een…

Als ik een mens was, dan was mijn naam Lyana. Ik ben wel degelijk een mens, maar wat zou ik kiezen als ik andere dingen kon zijn? Dit is een superleuke tag om mij te leren kennen, en ik mag weer creatief bezig zijn. In feite ben ik als ik blog altijd creatief, maar hier mocht ik toch leuke antwoordjes uitvinden. En probeer ik origineel te zijn. Lees gauw verder…

1) Als ik een maand was, dan was ik juli.

Het is zo zalig om te beginnen aan je zomervakantie, en als het zonder regen warm (niet bloedheet) wordt, dan wordt ik al helemaal blij.

2) Als ik een dag was, dan was ik zaterdag.

Het weekend is dan immers gestart, je hebt zin om erin te vliegen én de winkels zijn open. Nu alleen nog kiezen wat je gaat doen 🙂 .

3) Als ik een tijd was, dan was ik 19u.

Want dan is standaard mijn huiswerk gedaan, ga ik avondeten en de avond tegemoet voor de blog of de tv.

4) Als ik een planeet was, dan was ik Pluto.

Vroeger vond ik het de coolste planeet omdat het mij aan de trouwe vriend van Mickey Mouse deed denken. Nu vind ik enkel de naam nog schattig.

5) Als ik een zeedier was, dan was ik een dolfijn.

Ze zijn zo schattig, mooi en blijkbaar intelligent

.tag

6) Als ik een richting was, dan was ik mijn eigen weg.

Niet rechts of links, misschien ertussenin, rechtdoor of waarom ook geen ommetje maken? Als je jezelf maar blijft op tocht, denk ik dan.

7) Als ik een meubelstuk was, was ik een kleerkast.

Super om al dat lekkers te kunnen bekijken van dichtbij…

8) Als ik een vloeistof was, dan was ik water.

Water is zo vrij, kan alle punten van de wereld bereiken en qua drank lust ik ook bijna niets anders. Je kan het dus op beide manier bekijken.

9) Als ik een boom was, dan was ik een palmboom.

Dan heb je ook in de winter dat zomerse gevoel.

10) Als ik een gereedschap was, dan was ik een schroef.

Zonder deze kleine schroefjes blijft niets hangen, en daarom is het de sleutel tot het klussucces.

11) Als ik een bloem was, dan was ik een roos.

I’m into roses, liefst rode. Of nee, wit straalt ook iets uit.

12) Als ik een weersoort was, dan was ik een zon met wolken.

De zon zelf is te fel, maar voeg er wolkjes aan toe en de dag klaart op. Ook garantie op een mooie zonsondergang.

13) Als ik een muziekinstrument was, was ik een piano.

Daar zal je later nog wel meer over te weten komen (spoiler!) En nee, ik ben geen Mozart.

14) Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een slappe lach.

Tja…

15) Als ik een kleur was, dan was ik appelblauwzeegroen.

Mijn lievelingskleur!

16) Als ik een emotie was, dan was ik blij.

Niet meer, niet minder.

17) Als ik een soort fruit was, dan was ik een aardbei.

Lekker zoet, maar toch zuur. Met een prachtige kleur en je moet hem niet schillen of uitlepelen, extra handig karakter heb ik dan.

18) Als ik een geluid was, dan was ik een muzieknoot.

Iedereen leert toch wel iets bij van muziek? In ieder geval heb je al je eigen stijl, je kan ook zelf liedjes maken, of waarom niet gewoon meebrullen (met het interpreteren van de tekst natuurlijk).

19) Als ik een element was, dan was ik vuur.

Lijkt me leuk om op een hevige en subtiele manier op te vallen en je kan er dan niets aan doen. Geen excuses.

20) Als ik eten was, dan was ik een browniekoekje.

Het lekkerste koekje dat ik ooit heb gemaakt tot nu toe! (LINK!)

DSC04013

21) Als ik een auto was, dan was ik een Mercedes.

Elegant en duur, als het toch kan.

22) Als ik een stof was, dan was ik zijde.

Nergens vind je nog van die pure zijde zoals vroeger, het is haast onbetaalbaar geworden. Ben jehet, dan waan je je wél een prinses en het is zo zacht.

23) Als ik een smaak was, dan was ik licht pikant.

Heerlijk! Maar pas op, er mag geen vuur in vlam zijn en hot chili peppers. Please, don’t!

24) Als ik een voorwerp was, dan was ik een fototoestel met een grote lens.

Think Canon. Denk aan alle momenten vastleggen en zelfs alle bloopers herbekijken zonder te verwijderen, dan zou je pas een leuk leven leiden.

25) Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een oog.

Net zoals bij een fototoestel maak je alles mee, en dat hebben andere lichaamsdelen niet!

26) Als ik een liedje was, dan was ik Case Closed van Little Mix.

Little-Mix-Australian-Photo-Session-in-Sydney-HQ-little-mix-32630370-1591-1024

Heb ik al gezegd dat ik dit liedje het beste van de cd vind? Later dan! Beluister het alsjeblieft, ik vind het zalig om mee te zingen!

27) Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar ballerina’s van een comfortabel merk.

Liefst heel trendy en afgespeeld op trends!

28) Als ik een kledingsstuk was, dan was ik een jurkje.

Je kan het eindeloos combineren en naar het seizoen eigen maken.

29) Als ik een make-up product was, dan was ik lippenstift.

Nude, nude, nude! Ik ben er gek op.

30) Als ik een symbool was, dan was ik een hartje.

Een hartje voor vriendschap, liefde en zowat alles waar je van houdt, zalig toch?!

DSC04170

Ik hoop dat je deze tag even leuk vond als mij, laat het gerust (lees dit als: alsjeblieft, op een bijna bevelende toon) weten! 😀

10 gedachten over “Tag | Als ik een …was, dan was ik een…

Reageer met liefde.

