NOTD | Volg de stippenweg

Normaal gezien zou hier een diary moeten staan, maar er ik ga deze nu eens volgende week over 2 lange, samen hopelijk interessante weken. Over naar mijn eigenlijke melding van het alarm dat in mijn hoofdje afging daarstraks. Ik zag het al aankomen: niet echt veel tijd om op de computer te gaan. Maar wel tijd voor nagels en alle bijbehorende tralala via de app van de beste blogsite. Onze WordPress.

image

image

image

image

In de details kan je zien dat ik eerst rode, dan paarse nagellak opbouwde met daarna de l’oréal confetti. Laten we vooral een lichtgetinte witte knaller van hema als base niet vergeten. Ik gebruikte voor de kleurtjesnagellak trouwens beiden yves rocher.

Ik wou een redelijk snelle nailart gebaseerd op bolletjes, maar niet teveel zodat ik met mijn onhandigheden uren bezig zou zijn. Ik ging wild met mijn duimen en het mislukte, maar dat vergeef ik mezelf voor één keer. Want ik vind het belangrijk om te reflecteren en uit mijn prutsfouten te leren.

Wat vind jij van mijn nailartpoging?

2 gedachten over “NOTD | Volg de stippenweg

Reageer met liefde.

