Mini – shoplog | Hema, H&M en Catrice

mini shoplog henm catrice hema done

 

I’m back. Of hoe je het ook bekijkt. Mijn eerste blogbericht tijdens school, en ik zal het je eventjes beschrijven: haastig, stress, zen, genietend, zalig, vrije tijd en ik-moet-die-deadline-halen. Een beetje een mix van gedachten, maar het is net zo’n wirwar in mijn hoofd met het eerste huiswerk. Ik heb hier zin in, maar ik moet me haasten ( want dat über-coole programma begint zo!)

Deze keer zet ik een mini-berichtje online waar ikzelf niet zo heel veel werk aan heb, mijn aankoopjes van vorige week woensdag, zoals je hier kon lezen. Belofte maakt schuld. Per merk, zoals gewoonlijk.

H&M

Ik ging dus naar de stad met een vriendin, en het is er zo eentje die ook supergraag shopt. Mooi meegenomen, dan ga je al wat sneller een bepaalde winkel binnen. Eerlijk gezegd koop ik niet vaak iets bij H&M, maar toen ik dit t-shirtje/bloesje eenmaal had gezien, was ik verkocht. De kleur, wat anders op de foto, is donker-donkergroen, bijna blauw. Ik heb nog nooit eerder zo’n perfecte kleur gevonden voor de herfst. Heeft wat weg van army-stijl, maar oh-zo-cute met die franjes aan de mouwen. Voor een kleine €10 kon ik het echt niet meer aanzien, en de kwaliteit lijkt me top. Vind jij ook niet?

hen m franjes tee

DSC04087

Hema

Ik was al eerder schoolspulletjes gaan halen bij Dreamland, maar ik had op het laatste moment nog wat mapjes nodig. Omdat ik toch vak bij vak wou sorteren. Ik zocht er dunne en lichte, aangezien een cursus Aardrijkskunde bijvoorbeeld niet echt een dik pak is. (Heb ik nu net Aardrijkskunde gezegd? Ik haat dat vak!) De ringmapjes bestaan in zwart, wit en roze in pakketjes van 2 voor €2,50. Zoals je ziet, heb ik drie pakketjes genomen in elke kleur. Spijtig dat er zo geen mapjes waren met een leuk print of patroontje, maar ik heb ze ondertussen zelf wat opgepimpt. Thank you Washi-tape!

DSC04089

Catrice

Wat doe ik mezelf toch aan. Het is al de tweede keer dat ik erover schrijf, maar meer dan deze algemene foto’s kan ik je nog niet geven. Ik maak mijn werk van een review, maar dit kan enkel in het weekend én grondig. Want ik moet zo’n beauty-productjes meerder keren hebben getest voor ik écht een volwaardige review op mijn mouw kan spelden. Ach, de spanning opdrijven noemen ze dat.

DSC04094DSC04093

 

Vind jij mijn nieuwe spulletjes leuk?

 

6 gedachten over “Mini – shoplog | Hema, H&M en Catrice

Reageer met liefde.

