OOTD + EOTD | Jumping flowers go crazy

Ik was echt in de mood om foto’s te schieten gisteren! Maar zoals je daarstraks kon lezen op Twitter, hadden we gisteren geen internet.. Daar ging mijn hele planning! Gelukkig pik ik vandaag de draad weer op met een leuke outfit en bijpassende ogen. De tweede al deze week! Dat vind ik geweldig, want ik heb een hele tijd geen ootd’s, eotd’s of fotd’s gedaan, maar nu vlieg ik er weer in.

OOTD

Ik deed een heuse shoot in de tuin terwijl de zon scheen en dat deed mijn humeur goed. Door de zon is er wel een slechte verlichting, waardoor ik nog een paar detailfoto’s van mijn kledij maakte.

DSC04111

De knoopjes van het vestje

DSC04110

Mijn riem waar ik trots op ben!

DSC04112

Nieuwe sandaaltjes gescoord bij Inno

DSC04108

DSC04118

DSC04130

Rare positie om mijn schoenen te showen…

DSC04131

DSC04135

DSC04134

Er zijn best wel rare foto’s bij, maar hey, ik vond het al een hele belevenis om goede foto’s van mezelf te maken. Het gaat steeds beter en beter, of is dat maar een illusie?

Het vestje heb ik trouwens net van mijn zus geadopteerd (Twitter!) wegens te kort. Het kleedje heb ik al een jaartje, de schoenen zijn nieuw en de ring heb ik ook maar eens in de spotlights gezet met mijn rare foto.

Kleed – Object | Vestje – Esprit De. Corp | Riem –  EDC | Schoenen – Mellow Yellow | Ring – onbekend

EOTD

DSC04136

DSC04128

Ik hou van blauw oogpotlood de laatste tijd, ik vind dat het mooier staat dan zwart bij mij en mijn ogen. Wat oogschaduw van Catrice waar ik nog niets meer van verklap, want er komt binnenkort een review over.

Eyeliner – KLIK | Mascara – Park Avenue | Oogschaduw – Catrice

Wat vond jij van mijn dagelijkse look?

9 gedachten over “OOTD + EOTD | Jumping flowers go crazy

Reageer met liefde.

