OOTD + EOTD | Juicy eyes and dress

Het is al héél lang geleden dat ik nog eens een outfitfoto maakte. Ik was ofwel te lui, ofwel hield ik van uitstellen, ofwel had ik geen fotograaf tot mijn beschikking 😉 . Ziehier toch eens een OOTD met mijn oogjes, dus een EOTD krijg je er ook bij.

DSC04071

DSC04069

Mijn leuke kleedje die toepasselijk is voor een nazomer heeft een printje van limoentjes in verschillende kleuren. Het bruin maakt het ook perfect voor in de winter of nazomer. Mijn Peter Pan heeft goed zijn job gedaan! Ik draag geen lange mouwen of vestje erover, want ik was simpelweg niet buitengeweest gisteren.

Ik wou gewoon eens wat lichte, bruine smokey eyes, die toepasselijk werden gedaan door een vriendin. Let maar niet op de slechte kwaliteitsfoto’s, ik werk aan het scherpstellen!

DSC04056

DSC04062

DSC04059

Jurk – Ginger & Soul | armband – Desigual | horloge – Kipling | Ring & tas – onbekend | Oogschaduw – palet van H&M | Mascara – Park Avenue

7 gedachten over “OOTD + EOTD | Juicy eyes and dress

Reageer met liefde.

