Classe Regina & Oilily | @ Vente Exclusive

Weer eens een kleine blogpost waarin ik jullie (hopelijk) interesseer met producten die je online kan verkrijgen via Vente Exclusive. Laten we het apart hebben over de twee merken die ik jullie voorstel met enkele van mijn favorietjes die verkrijgbaar zijn via de site!

Classe Regina

Dit handtassenmerk kende ik nog niet. De stijl lijkt mij wel leuk, alhoewel de prijzen redelijk duur zijn. Maar je leeft maar één keer en deze schattige schoudertasjes zijn de moeite waard!

6103_black_1_M

€84,90

872_honey_brown_1_M

€34,90

869_sun_brown_1_M

€34,90

869_tmoro_brown_1_M

€34,90

tri180orange_1_M

€69,90

998sa_blu_honey_1_M

€79,90

Oilily

De stijl van dit merk vind ik ge-wel-dig! In de winkels ga ik altijd recht naar dit merk, ook al was het enkel om maar eens te kijken welke schattige bloemetjespatronen ze nu weer verkopen. Als je het merk nog niet kent, moet je het nu ontdekken! Het heeft wat weg van Desigual, maar dan uitsluitend met bloemetjes en het is ook minder extreem. Laten we even kijken naar een paar stukken die ze nu in de aanbieding hebben. Persoonlijk vind ik wel dat ze al mooiere collecties hebben gemaakt dan deze, maar ik vind het nog altijd mooi!

OCB2209_5400_1_M

€39,90

OCB3102_803_1_M

€49,50

OCB3105_201_1_M

€54,90

OCB3129_702_1_M

€21,90

   Wat vind jij van deze twee merken? Ooit al van gehoord? Ik zie je morgen met de tweede Diary Monday! 😀

4 gedachten over “Classe Regina & Oilily | @ Vente Exclusive

  1. Ik vind Oilily erg mooi maar toch best wel een beetje aan de prijzige kant, zo ook het eerste merk dat je laat zien. Maar, grote maar, ze zijn zoo mooi (kwijl, zwijmel :P) misschien is sparen eens een goed idee.

Reageer met liefde.

