Shoplog |Cos, Essence, 2B, Hema, s. Oliver, Rituals

Weer een tijdje geleden dat ik de moeite had genomen een shoplog voor jullie te maken. Deze aankoopjes heb ik in augustus al bij elkaar gekocht in augustus. Dit in Antwerpen, Aalst en Brussel.

Cos

DSC04029

Cos, €25

In Antwerpen kuieren door de vele zijstraatje levert dan toch iets op: namelijk een superwinkel ontdekken! Cos is een kledingwinkel met ook een paar strakke en leuke accessoires. Ik kocht er een supermooie kleine statement necklace en mijn perfecte pull: ik zocht naar groen en vond een lang asymmetrisch exemplaar met verschillende kleuren!

DSC04033

Cos, €79,95

DSC04032

Essence

Essence weet me te verrassen met hun budgeteyeliners en -stiften. Ik zocht én vond er zelfs twee! De zwarte superfine eyeliner pen in het basic zwart, en nog wat lichter en blauw: het longlasting eye pencil. Hou de blog in het oog, want morgen komt er een review van allebei de beauties. En dat op een originele manier! 😀

DSC04041

€1,99

DSC04040

€1,59

2B

Wie zoekt die vindt, kijk maar in de sidebar! 😉 Ik zocht een nailart-hulpje en ik vond dé musthave: in het zwart. Hopelijk zit de kwaliteit goed!

DSC04039

€3,95

Hema

Ik wil steeds meer naar de hema gaan, en dat door de redelijk goede kwaliteit die ze aanbieden. Ik wou écht washi-tape, en deze cutie-pies zijn het dan geworden. Nu heb ik zin om mijn schriftjes en kale, saaie schoolobjecten uit de kast te halen en simpelweg te pimpen! Dankje Hema, en medebloggers voor het idee!

DSC04030

€2,75

QS by s. Oliver

Ik wou en zou lange mouwen vinden. Telkens korte mouwen zien, daar werd ik pas hysterisch van. Nooit gedacht dat ik zo een mooie kleur zou vinden, het goedkoop was van goede kwaliteit én het mij nog eens zou staan ook!

DSC04043

€16,95

Rituals

Rituals is een winkel waar ik nu vaker binnenkom, en die me meer weet te bekoren. Daarom ben ik benieuwd wat jullie ervan zouden vinden als ik een leuke review zou schrijven over deze lippenstift?

DSC04037

€15,50

Laat me weten in een reactie waarvan je een reviewtje zéker wil. En er wordt naar je geluisterd! 😉

4 gedachten over “Shoplog |Cos, Essence, 2B, Hema, s. Oliver, Rituals

Reageer met liefde.

