Tag |Deze tien dingen zijn voor mij…

Een kleine, maar fijne tag die toch leuk is om te lezen? Hier komt het!

Alleen zijn is voor mij…

alleen zijn

Vooral tijdens school heb ik nood aan momentjes rust, omdat alles zo druk is. Dan kies je ook gewoon lekker zelf wat je kan doen, zonder verplichtingen.

Zomer is voor mij…

zomer

Het is mijn favoriete seizoen omdat je er de leukste dinhen kan doen. Naar het strand gaan, allerlei buitenactiviteiten moeten nu niet meer worden uitgesteld, want het is goed weer!

Zon, zee en strand is voor mij…

zon zee strand

We gaan niet vaak op vakantie, maar doen soms wel dag uitstapjes naar zee. Dan voel ik het vakantiegevoel opkomen en pept het me helemaal op. Als het niet regent, tenminste.

Vakantie is voor mij…

vakantie

Tijdens school moet je je altijd haasten, je leven wordt gecontroleerd en geregeld door school. Daarom ontspant vakantie me helemaal, ook al ga ik niet op reis. En de dingen doen met de mensen waar ik echt van hou zit daar natuurlijk in!

Bloggen is voor mij…

bloggen is voor mij

Ik vind het echt zalig om te bloggen, het is een hobby op m’n lijf geschreven. Want ik moet mezelf verplichten, zo heb ik toch nog enigszins regelmaat. Ik kan mijn creativiteit de vrije loop gaan, en dat is tof voor mij, maar ook voor de lezers. Het helpt ook echt mijn taal vooruit en doet me inzien dat schrijven mijn ding is. Ook merk ik dat ik geëvolueerd ben op taalgebied, en dat is echt super!

Met vriendinnen zijn is voor mij…

met vriendinnen zijn is voor mij

Als ik bij vriendinnen ben , kan ik helemaal gek mezelf zijn. Want ik ben anders redelijk verlegen. Ken je me echter, vind je me zo gek! 😉

De toekomst is voor mij…

toekomst is voor mij

De toekomst beslis je helemaal zelf, je gaat je eigen weg. En dat is voor mij nu net spannend, omdat je dan alles zelf moet beslissen. Ook al worden je er dingen opgelegd, je zal toch altijd je hart volgen. En daar horen ook verkeerde keuzes bij, angstaanjagend, spannend, leuk, onbekend!

De wereld is voor mij…

de wereld is voor mij

Wat ik later zeker wil doen, is wat meer van de wereld zien. Ik heb nog niet zo veel landen bezocht, en besef dat ik later meer culturen wil opsnuiven. Daarvoor moet ik niet naar de andere kantvan de wereld gaan, maar de V.S., Engeland,et zuiden van Europa en noorden van Europa zou ik zeker aan mijn palmares willen toevoegen. Anders heb je toch nog niet alles ontdekt in je leven?

School is voor mij…

school is voor mij

Het stomme aan de middelbare school is dat je wel moet. En dat is nu net wat me dwarszit. De tijd die je steekt in voor jou nutteloze vakken, zou je beter ergens anders aan spenderen. Het lijkt me veel leuker om naar de universiteit te gaan, want daar bepaal je wat je écht wil doen en daar kies je dan voor. Nu is het van moeten, later van willen.

Muziek is voor mij…

muziek is voor mij

Muziek is zoiets als mode, je eigen stijl ontwikkelen. Net zoals kledij kies je de dingen uit die je vrolijk maken en vaak aandoet/luistert. Zo denk ik er toch over!

Zo, ik denk dat dit wel een leuke tag was om mij een beetje beter te leren kennen. Denk je ook zo over tags?

3 gedachten over “Tag |Deze tien dingen zijn voor mij…

Reageer met liefde.

