Personal | Diary Monday #1

Dit is de eerste keer dat ik jullie ga vertellen over mijn hele week, en ik kijk er echt naar uit! Niets beter dan een persoonlijk, leuk artikel schrijven over de dingen die je hebt gedaan.

Maandag startte al meteen raar, maar waar. Het was mijn briljante idee om eens iets van cultuur te bezoeken niet zo ver van hier. We gingen naar het fort van Breendonk, waar we op de feiten werden gedrukt van gruwelijkheden. Het was namelijk een concentratiekamp in WO II en we wandelden een heel parcours waarbij we het leven van de gevangenen tot in het detail ontdekten. Vreselijk, maar na afloop heb je wel wat bijgeleerd.

breendonk-1B642CFEA-F0A3-6BE2-59CF70342895E098

Dinsdag was een sportieve wandeldag. We gingen naar de rivier de Schelde om te gaan wandelen in de aangrenzende stadjes. Eerst bezochten we Weert, daarna Sint-Amands. Het eten was er niet lekker. We bezochten een speciale winkel (waarover later meer) en konden niet weerstaan aan het zeegevoel, ja, aan een rivier 😉 . Flor (onze hond) vond het leuk om er altijd bij te zijn en we legden ook wel wat te voet af.

Sint-Amands%201

Woensdag was zo’n dag die voor mij super-supertof was. Ik ging shoppen met mijn beste vriendin: met de bus naar winkelstad Aalst. Ik ga daar vaak en ken ook precies waar alle winkels naar mijn zin zijn. Een hele dag slenteren, passen en kiezen is vermoeiend, dat mag je weten. Binnenkort zie je mijn aankoopjes natuurlijk! 😀

0000819aa

Een leuk familie-uitje op donderdag mocht niet ontbreken. In het plaatselijk caférestaurantje met oude stijl. Gênante momenten beleven, eten tot het buikje volzit, ongeduldig wachten, het zit er allemaal in. Leuk om de dag af te sluiten bij je beste vriendin, wat tetteren en je bezweten bij een Wiidansspelletje.

Vrijdag heerlijk genieten van het weer, een BBQ, chocomousse en taart met vrienden van m’n ouders. Niet meer, niet minder. Zalig thuis met goed weer!

In het weekend heb ik ook niet al te veel gedaan. Mijn papa was jarig zaterdag, en ik vond het leuk te zien dat een dag geslaagd kan zijn. We waren toen wel eventjes kledij gaan kopen met m’n oma (ja, again! Blijkbaar is de kleerkast geplunderd ofzo…), maar heeey, shoppen zonder kopen is toch ook shoppen? 😉

Zondag nog wat relaxen en vooral lekker veel tijd steken in het maken van koekjes. Het was de allereerste keer dat ik ze uitprobeerde, daarom komt het receptje morgen dus op m’n blog!

Vind je dit een leuk artikel? Het is goed om up-to-date te blijven over personal stuff.

5 gedachten over “Personal | Diary Monday #1

Reageer met liefde.

