Shopperdeshop | Wat ik vind van SKM

 

 

logo

Impulsief en op het laatste moment ging ik met m’n moeder en oma vorige week eens naar SKM. Een grote kledingwinkel in Aartselaar. De winkel is recent vernieuwd, en blijkbaar vind je er nu ook een beetje accessoires en schoenen. Niet echt veel hoor, maar dat kan liggen aan de net gepasseerde solden. Let’s meet SKM!

Aanbod en zo

Je vindt er kleren voor zowel vrouwen, mannen, kinderen en dus ook schoenen en accessoires. Onder de vrouwenkledij kan je je verwachten aan een groot assortiment “classic-kledij”, in de praktijk voor ouderen. Maar ook vrouwen met een maatje meer vinden er wel wat. Voor de gewone casual-geklede vrouw vind je er deze -volgens mij- interessante merken: DEPT, Vero Moda, Esprit, Billi Bloop, Lucy has a secret, Pepe Jeans, Hampton Bays, Hilfiger Denim en Tommy Hilfiger. Die eerste merken zijn voor mij de enige handige, de andere zijn te duur.

Qua schoenen vind ik er Tamaris, Ciao Ragazzi! en Tommy Hilfiger naar mijn zin. Bij de accessoires is er een groot aanbod aan Pieces en weer Tommy Hilfiger.

Voor- en nadelen

Voordelen zijn er wel degelijk: alle merken zijn mooi en overzichtelijk uitgestald per categorie (mannen,vrouwen,…). Een dagje SKM is niet compleet zonder er met het hele gezin naartoe te gaan, want dat is ook wel de bedoeling, dat je er voor klein en groot iets vindt. Ook is er beneden een outletafdeling zodat je daar nog eens in kan snuffelen, extra handig! Een bistro vind je in het hartje van de winkel waar je kan genieten van de publieke Wi-Fi.

Maar je hebt geen voordelen zonder nadelen: voor tieners of mij is er niet veel keuze. Ik kan praktisch enkel maar kijken naar redelijke budgetmerken als Vero Moda en – al wat minder – DEPT en Esprit. Je wordt met je neus op de feiten gedrukt dat de mooie dingen van dure merken zo duur zijn. Als je dan al zo’n gezinspakket kan verwezenlijken, vind ik dat er ook wel wat meer mag worden ingespeeld op tieners. En dat is voor mij een groot nadeel. Ook het kleine aanbod aan schoenen en accessoires schiet te kort. Als je vernieuwd, doe het dan meteen goed

Al bij al vond ik het wel eens de moeite waard om de winkel te verkennen. Ik heb er niets gekocht, maar mijn oma kwam wel aan haar trekken. Funny dat ik het zo leuk vind om hierover te bloggen. Meer info vind je hier.

Lijkt deze winkel je wel wat?

Een gedachte over “Shopperdeshop | Wat ik vind van SKM

Reageer met liefde.

