Notd | Watch out, stelling van Pythagoras

Toen ik deze NOTD bekeek, deed het me denken aan driehoeken, dat is nog wel normaal. Wat niet normaal is, is dat ik dacht aan de stelling van Pythagoras. Don’t worry, die kan je niet toepassen op deze nailart.

image-1375900703714-V

image-1375900875033-V

image-1375900878678-V

Het was handig dat ik de nailart mocht doen op de nagels van een vriendin, die veel mooiere nagels heeft. Ook zit je niet met dat linkerhandprobleem.

How to: afplakken met plakband, de twee kanten in verschillende kleuren, en dan dat kleine stukje nog met mijn confettitopcoat. Met uitzondering van de ringvinger dan wel. Achteraf gezien liggen de twee basiskleuren wat dicht bij elkaar, maar dat maakt het net één geheel vind ik dan. Deze nailart is niet zo moeilijk als je onhandig bent (kan ik weten), maar dat belet niet dat je er aardig wat werk ik steekt. Zeker als je ondertussen koffiekletst.

Wat vind jij van deze nailart? Zie jij soms ook rare dingen in nailarts ( zoals de stelling van Pythagoras ) ?

3 gedachten over “Notd | Watch out, stelling van Pythagoras

Reageer met liefde.

