SOS | Mijn nieuwe/oude vintageobjecten | Hot or not?

IK HEB JOU NODIG! Ik zit met een groot dilemma: zijn deze twee items wel nog acceptabel? Is het geen crime om deze te dragen? Over het kleedje ben ik redelijk enthousiast, maar ik twijfel over de rok… Daarom is nu mijn vraag: vind jij deze kledij mooi: hot or not? En wees eerlijk! 😉

P.s.: Eigenlijk is de rok langer, tot net aan mijn knieën, maar ik heb hem als een kleedje naar boven getrokken en daarover de t-shirt aangedaan.

P.p.s: Dit zijn allemaal oude kleren van mijn moeder! 😉

Het pied-de-poul army kleedje/jas

DSC03935

Back…

 

DSC03934

Onder de oksels zit het een beetje wijd.. Maar dat heeft toch iets?

DSC03933

… and forth!

DSC03936

Vintage-knoopjes.

DSC03937

Mouwdetail

 

Het lila-bloemetjesrokje

DSC03940

DSC03938

DSC03941

 

HOT OR NOT? SAY IT OUT LOUD NOW! 😀

 

10 gedachten over “SOS | Mijn nieuwe/oude vintageobjecten | Hot or not?

  1. :-))) En wetende hoe lang die al in die kast hangen… 😉 Kan je het kleedje niet laten versmallen? Maar tis wel tof eigenlijk! Pure vintage!

  2. Ik vind het rokje niet zo, niet echt een goede vorm voor jouw figuur alhoewel ik de kleur wel erg tof vind. Over dat jurkje ben ik super enthousiast! Super leuk, dat wijde staat je juister erg goed.

  3. Als je t mij vraagt, Jasje YAY met zwarte zwarte skinny, hakken en een zwarte top. Rokje, nay wat mij betreft…misschien gecombineerd met cremekleurige stukken met kant oid maar ik vind het je wat jong maken…
    Wel leuk dat je t durft te vragen zo!

Reageer met liefde.

