Quotes #1 | Illustrated by myself! | Nieuw concept

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/10216623/?claim=z5nde2ujse6″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Quotes vind ik altijd leuk om bij anderen te lezen, maar ik dacht: “Nee, nee, Lyana! Aap niet na en geef er een eigen twist aan!” Dus hier sta (eigenlijk zit) ik dan, om jullie mijn quotes te tonen waarbij ik zelf bij heb getekend. Verwacht er maar niet te veel van, just for fun! Hoop dat het wat leesbaar is, tja, ik schrijf de tekst er toch nog maar eens onder 😉 .

Freedom is the oxygen of the soul

quote1

The best proof of love is Mr. Trust

quote2

Good friends are like stars. You can’t always see them, but you know they’re always there.

quote3

Don’t trust words. Trust actions

quote4

Imperfection is beauty, madness is genius. But it’s better to be absolutely ridiculous than boring.

quote5

Wat vind jij van dit quoteconcept?

2 gedachten over “Quotes #1 | Illustrated by myself! | Nieuw concept

Reageer met liefde.

