Online Shopping | Birkenstocks | Last chance!

Het is al een tijdje geleden dat ik iets van online shopping heb gemeld, maar dit moest ik toch wel zeggen. Op de site Vente-Exclusive, vind je online koopjes die slechts een paar dagen online staan.

Daarom is het nu je laatste kans om eens Birkenstocks aan te schaffen. Je weet wel, slipperachtige schoenen met een hardere en voorgevormde zool. Ik heb er persoonlijk een haat-liefde verhouding mee. Ik kocht een nep-paar en deze ging meteen stuk en zat niet goed. Maar ik denk dat de echte wel een stuk beter zijn, zeker voor je voeten! Normaal kosten ze voor gewone maar betere slip-ons redelijk veel geld (de originele dan toch), maar hier vind je koopjes. Ziehier mijn favorieten van alle schoenen die online staan:

BT008251_1_L

€29,90

BT212693_1_L

€25,90

 

Er bestaan 2 modellen, voor ieder wat wils.

Wat vind jij van Birkenstocks?

 

 

2 gedachten over “Online Shopping | Birkenstocks | Last chance!

Reageer met liefde.

