Inspiration #1 | Pareltjes van schoenen

inspiration 1 done

Deze keer heb ik inspiratiebronnen voor je waarvan ik de foto’s zelf heb genomen. Ik was in een SUPERGROTE schoenenwinkel: Moernaut. Het is gelegen in Sint-Gillis, een dorpje in Dendermonde. Je spot er superdure merken, maar in de sales kan je natuurlijk koopjes vinden. Spijtig dat ik mijn perfecte sandalen er niet vond. Maar dit uitstapje heeft me toch een nieuwe leuke winkel en deze inspiratie opgeleverd. Het zijn veel te veel foto’s om uitleg bij te geven, soms moet je gewoon de fantasie de vrije loop laten. Enjoy!

shoes81

shoes19

shoes17

shoes16

shoes15

shoes14

shoes13

shoes12

shoes11

shoes10

shoes9

shoes8

shoes7

shoes6

shoes5

shoes4

shoes3

shoes2

shoes 1

De zomer mag dan wel bijna gedaan zijn, maar je krijgt hier toch ook inspiratie van die je in andere seizoenen kan terugvinden? ๐Ÿ˜‰

 

6 gedachten over “Inspiration #1 | Pareltjes van schoenen

Reageer met liefde.

