Tag | Bloggerstag

Uit de lijstjes van tags sprong deze eruit. Deze is eindelijk eens eentje waar ik meteen zin in had! Enjoy! x

Is je natuurlijke haar stijl of gekruld?

Gekruld. Vroeger brushte ik het na het wassen, maar nu laat ik het natuurlijk drogen. Het is iets tussen echte krullen en golven in, en soms irriteert het me. Maar de laatste tijd raak ik eraan gewend en hou ik ervan om een keer een good hair day te hebben waarbij ik mn haar loslaat en het boem staat.

Wat is je haarkleur?

Bruin. In de zomer bleekt het wat, en de weinige blonde mèches die ik heb geërfd van mijn kindertijd, komen dan in aantal bij. Ik heb dus normaal gezien eerder lichtbruin haar, maar niet te licht. OORDEEL ZELF:

DSC03931

Verf je je haar zelf of ga je naar een kapsalon?

Ik verf mijn haar niet, omdat ik het net nodig vind. Ik hou van mijn eigen haarkleur, en zie niet in waarom ik het zou moeten kleuren. Anderen zwelgen bij ombré, maar ik hou het het liefst naturel. Tenzij het grijs zou worden, natuurlijk.

Hoe vaak was je je haar?

Ik was het om de 2 of 3 dagen. In de vakantie heb ik er vaker geen zin in en blijft het bij 3 dagen, maar tijdens school is er regelmaat.

Doe je zelf je manicure en pedicure, of ga je naar een salon?

Ik lak altijd mijn nagels zelf, als ik nu stinkend rijk zou zijn, zou ik zeker naar een salon willen gaan. Maar waarom ernaartoe gaan als je het best zelf kan?

Hoe vaak verander je de kleur op je nagels?

Als ik er zin in heb, verander ik ze. Natuurlijk ook als de vorige kleur niet meer goed is. Het hangt van de tijd af.

Lak je je teennagels enkel in de zomer, of ook in de winter?

Ik lak ze enkel in de zomer, omdat ik te lui ben en ze er in sandalen wel deftig moeten uitzien. Ik haat het om mijn teennagels te lakken, omdat die veel te breed/klein/groot/smal zijn!

Hoe lang duurt het voordat je make-up op hebt?

Als ik zin heb om iets nieuws uit te proberen, dan kan het best een halfuur duren en sta ik daarvan versteld. Maar meestal gaat mascara aanbrengen in een minuutje en dan heb ik ook make-up op!

Doe je eerst je ogen of eerst je gezicht?

Ik was mijn gezicht wel en verzorg het, maar echt foundation gebruiken of shapen doe ik nooit. Te lui, geen ervaring, en geen product. Simpel als dat.

‘Verzamel’ je make-up of koop je alleen wat je nodig hebt?

Hihi, ik denk dat je eigenlijk op zich geen schmink nodig hebt, maar echt hamsteren doe ik niet. Als ik merk dta ik een bepaald product niet heb, dan wil ik het wel. Maar eenmaal in de winkel twijfel ik echt SUPERLANG van welk merk ik welk product zou uitkiezen. Laatst duurde het nog een halfuur voordat ik de perfecte lipstick vond!

Draag je vaak valse wimpers?

Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Maar dat ligt deels aan mijn onhandigheid! 😉

Heb je elke dag fullface?

Gemiddeld draag ik 1 dag per week make-up. Weinig, maar het hangt echt af of ik er zin in heb. Of ik naar een feestje moet…

Zou je het huis verlaten zonder make-up?

Juuup! Al voel ik me wel wat beter mét.

Hoe vaak was je je kwasten?

Eigenlijk enkel als ik ze een keer moet gebruiken, dan was ik ze snelsnel om het nieuwe product te kunnen gebruiken.

Plan je de avond vooraf wat je de volgende dag zal aandoen, of kies je dat op het moment dat je je aankleed?
Vaak heb ik al een ideetje, maar meestal kies ik iets waar ik me die dag goed bij voel.

Hoe vaak wissel je van handtas?

Ik houd daarbij rekening hoeveel er in moet kunnen en combineer het ook met mijn kledij.

Ben je links- of rechtshandig?

Rechtshandig! Wat je kan merken aan NOTD’s…

Hoe groot ben je?

Ooooh, niet die vraag. Ik merk het zelf enkel als ik ergens ben, en ik voel me ook niet groot. Maar vorige keer bij medisch onderzoek was ik 1m79 groot. Nu zal het wel al 1m80 zijn. Meestal vind ik het leuk en heeft het groot zijn veel voordelen, maar langs de andere kant ook weer niet.

Spreek je andere talen?

Niet echt, ik leer wel Frans en Engels op school en binnenkort ook Duits 😦 . Wel heb ik een natural feeling voor Engels, meegepikt uit mijn jeugd toen ik als kleintje meezong met Engelse liedjes! 😀 Ik en Engels zijn dan ook dikke maatjes!

Lees je alle reacties op je blog?

Natuurlijk! Ookal zijn het er weinig, ik apprecieer het enorm en je kan er ook veel uit leren! Dus hierbij bedankt aan de lezers!

Wat is je favoriete kleur?

Appelblauwzeegroen. Zalige kleur!

Wat vond jij van deze tag? Ik vind het een leuke tag om iemand beter te leren kennen!

4 gedachten over “Tag | Bloggerstag

Reageer met liefde.

