NOTD | OMG… Cross all over!

Oops I did it again… Weer een nailart! Aan mijn geduld lijkt geen einde te komen, en ik heb ook tijd zat, super! Kijk je mee naar mijn kruisjes-geinspireerde NOTD? ( En nee, het gaat niet over God ofzo…)

DSC03908

DSC03910

DSC03915

DSC03916

OMG… God inspired?

In verschillende hoeken en lichten maakte in plaatjes van mijn linkerhand, omdat de rechtse half mislukt was. Ik moet nog een beetje oefenen op linkshandig werken, merk ik zo… Tja, ik vind toch dat mijn eerste poging met het werken met een tandenstoker toch redelijk gelukt is. Volgende keer ga ik het zeker nog eens proberen!

Op mijn duimen en middelvingers is het echt wat Cross/kruis geïnspireerd (En nee, ik ben niet echt gelovig!) , terwijl de andere nagels wat bohemian feeling krijgen door de gouden bolletjes.

Deze nagellak gebruikte ik voor…

… Het donkerblauw: Ultimate Naillacquer – 40 | Blue Cara Ciao _ CATRICE

… Het muntgroen: Ultimate Naillacquer – 36 | Mint Me Up _ CATRICE

… De gouden bolletjes: 691 | Serendipity _ ONLY YOU

P.S.: Iedereen die een eigen beauty-mening heeft, mag nog altijd zijn nagellakreviews kiezen in dit bericht!

Wat vind jij van deze eerste echte versierde NOTD? Te veel bolletjes? Te slordig? Volgende keer ga ik al mijn nagels op dezelfde manier lakken, hopelijk lukt dat ook!

3 gedachten over “NOTD | OMG… Cross all over!

Reageer met liefde.

