Soldenshoplog #1 | The Body Shop, Roger & Gallet, Desigual, Hema

soldenshoplog nimmer 1 afgewerkt

 

Heel blij dat ik eindelijk de moed heb verzameld om al mijn nieuwe aankopen online te zetten! In totaal zullen er 3 delen soldenshoplogs online komen, anders zou het te veel in één keer zijn. Per merk of winkel zie je nu mijn nieuwe dingen 🙂 .

The Body Shop

DSC03885

DSC03886

Dit zijn de befaamde body butters van The Body Shop! Andere bloggers waren laaiend enthousiast, en ik had wel eens zin in wat anders dan de gewone body lotions. Ik vond het wel duur om te kopen, normaal gezien €16, maar nu €8. In de heerlijke geur raspberry (frambozen), superleuk om te smeren.

Ici Paris XL

Roger & Gallet

DSC03888

Ik was niet van plan om parfum te kopen, maar deze deed me echt wegdromen. Ruikt heerlijk zoet naar bloemen, precies wat het onderscheidt van andere parfums. Normaal €15, maar ik had een bon van €5. Fleur de Figuier is een zalig zomergeurtje voor de dromers.

Desigual

DSC03892

Desigual is redelijk speciaal en vind je niet gauw, enkel in grootsteden en bij de Inno. Ik kocht er een armbandensetje die helemaal op m’n lijf geschreven is, want je kan ze combineren naar hartenlust.

DSC03898

DSC03897

Ook déze beauty liet ik niet liggen. Ik zocht in Leuven naar dé perfectie, en deze is ‘m geworden. Ik hou van de kleuren, de zalige bloemen, het formaat, alle zijzakjes… Het is voor mij de perfectste tas van het moment!

Hema

DSC03889

In Hema kan je terecht voor goedkope schoolspullen, daar ben ik me goed van bewust. Maar wat ik me echt nog een keer wou aanschaffen, is een notitieboekje om al mijn blogberichtjes in neer te pennen. Het was immers een boeltje in mijn hoofd en op de bureau met allemaal rondslingerende Post-its en papiertjes. €3,25 om precies te zijn is geen geld.

 

Nog vraagjes? Ik kijk uit naar deel 2 van mijn soldenaankoopjes!

 

 

Een gedachte over “Soldenshoplog #1 | The Body Shop, Roger & Gallet, Desigual, Hema

Reageer met liefde.

