Tag | Currently…

Ik heb er nog niet veel gedaan, maar op het moment heb ik veel zin om tags te schrijven en zal je er dus ook wel vaak eentje zien passeren. Deze tag gaat over wat je currently = nu aan het doen/…/… bent.

Currently…

 

Wearing –

Ik zit hier aan m’n computer te bloggen met een luchtig kleedje, omdat het zo warm is de laatste tijd. Het is een heuse bloemenbom en daarom zal ik er morgen eens een LOTD van maken! *HINT*HINT! 🙂 Voor de rest draag ik mijn favo armbandjes van het moment met een ring die er echt niet bij past. Tja, soms heb ik ook geen zin om altijd alles op elkaar af te stemmen…

Drinking –

In de living staat mijn koud water op me te wachten. Het is echt nodig voor mij om veel en koud te drinken, want ik kan niet tegen zo’n hete dagen. Daarom voel ik me al drie dagen slecht met hoofdpijn en draaierigheid. Niet fijn, want ik heb zin om energie te hebben en wat actiefs te doen.

Listening –

Als ik eerlijk moet zijn, was ik vergeten de Spotify-liedjes te laten draaien. Maar nu heb ik ze opgezet en ik ben helemaal weg momenteel van True Love van P!nk feat Lily Allen! 🙂

Reading –

Ik heb net de trilogie Nachtschade uit, waarvan ik de eerste al heb gereviewd! Het wordt daarom tijd om de volgende 2 boeken te reviewen, hopelijk kan ik ze dit weekend al alle 2 maken voor jullie! Ook moet ik natuurlijk nu aan een nieuwe reeks of boek beginnen… Straks in m’n boekenkast kijken en uitpikken die handel!

Watching –

’s Avonds kijk ik altijd naar Met vier in bed op VTM. Ik vind het leuk om de B&B’s interieurs te zien en het is ook gewoon grappig hoe ze het in het programma beoordelen. In het weekend pikken we graag een opgenomen film mee, en liefst een romantische komedie!

Wanting –

Ik heb echt zin om wat juwelen te shoppen, in het bijzonder oorbellen en ringen. Mijn nieuwe verslaving, ringen kopen en dagelijks dragen heeft dringend wat uitbreiding nodig. Ook mijn oorbellenstash ben ik aan het herontdekken, maar zo merk ik dat ik die kleur of dat model nog niet heb! 😉

Loving –

Ik ben helemaal weg van bloggen en lezen, zalig thuisblijven en binnenkort leuke uitstapjes regelen en meemaken. Laten we ook die zalige thuisblijfdaagjes niet vergeten naast m’n Cavalier Flor.

 Feeling –

Zoals ik al zei, ben ik een beetje ziekjes, en ik hoop altijd dat het zal overgaan. Dat moet ook wel, want ik kijk uit naar de girls talk straks. Feeling? Excited!

Laat iets weten als je deze tag wil overnemen, ik heb hem overgenomen van deze blog !

3 gedachten over “Tag | Currently…

Reageer met liefde.

