Nagellakstash | Kies zelf reviews!

stash nailpolish kies zelf je review 2013

Let’s give this a try! Ik toon jullie AL mijn nagellak in deze stash, terwijl jullie me in reactie’s laten weten waarvan jullie een review willen. Gecategoriseerd per merk, met de namen eronder en eventueel een link naar een eerdere review ervan. Dit leek mij de beste manier om te zien waarvan ik het best reviews ga maken, want ik kon er zelf niet meer aan uit. Have fun!

( De volgorde van de nagellaknamen moet je van links naar rechts op de foto bekijken! )

DSC03867

HEMA

Nailpolish – nummer 15

Wetlook nailpolish – nummer 31

Nailpolish – nummer 25

DSC03865

MAYBELLINE

Color Show – 342 | Coral Craze

Color Show – 6 | Bubblicious

DSC03858

CATRICE

Ultimate Naillacquer – 36 | Mint Me Up

Ultimate Naillacquer – 40 | Blue Cara Ciao

Ultimate Naillacquer – 510 | Bye, Bye Birdy!

DSC03862

ONLY YOU*

691 | Serendipity

* Only You is enkel te koop bij Ici Paris XL.

DSC03864

2B

Nailpolish – nummer 13

Nailpolish – nummer 28

DSC03869

YVES ROCHER

Nagelversterker – Transparant

Luminelle –  nummer onbekend (oud exemplaar) | Fleur de Soleil

Luminelle – 13 | Rouge scintillant

Luminelle – 05 – Mauve captivant

Crackle nail polish – 301

DSC03871

BOURJOIS PARIS

So Laque! | ultra shine with vinyle |37 | Bleu asphalte

1 Seconde | innovation | 30

1 Seconde | innovation | 20

DSC03872

VITRY*

Reparerende nagelverzorging | Base coat |73

Vernis Ultracolor | VCOLOR16 | 26

* Vitry is enkel te koop in sommige apotheken.

DSC03876

ESSIE

Nail lacquer | Onbekend 😦

Nail lacquer | 41 | Island Hopping

DSC03877

L’OREAL

Color riche | Top Coat | 916 | Confettis

Let maar niet op die oude reviews, waarbij ik nog bijna niets van goed bloggen afwist. Ik denk dat ze enkel goed zijn voor swatches. Van de al eerder gereviewde items mag je het dus nog een keer vragen.

Ga je gang en zeg me meteen waarvan jij een review wil!

4 gedachten over “Nagellakstash | Kies zelf reviews!

Reageer met liefde.

