Review | Nachtschade | De flirt

DSC03810

DSC03811

Dit boek is maar weer eens in een klap door deze boekenwurm uitgelezen.

Zelfgemaakte samenvatting

In een wereld waar Wakers worden onderworpen aan Hoeders met extreme wetten en regels groeit Calla op. Haar hele leven staat slechts voor één doel: het alfavrouwtje worden die gekoppeld wordt met het alfamannetje van een andere  roedel. Ja, Calla zelf kan wanneer ze wil veranderen in een wolf om haar roedel en meesters, de Hoeders, te beschermen tegen het kwaad, namelijk de Zoekers. Maar als een Shay, een gewone tienerjongen in beeld komt, starten de twijfels. Over haar eigen lot had ze immers niets te zeggen, en wat als opeens alles waar je zeker van was in twijfel wordt getrokken?

DSC03812

Verslavend en perfect voor lezende beginners

In het begin van het verhaal denk je nog, dit is het zoveelste melige weerwolvenverhaal die zal uitgroeien met liefde en blablabla… Niets is minder waar! Het is origineel en vanuit een verrassende invalshoek. Een nieuwe wereld waarbij er geen weeerwolfclichés aan te pas komen. Het is maar goed dat het een trilogie is, anders zou ik op mijn honger blijven zitten. Dit “debuut” van die trilogie is echt pas het begin van de reeks , een introductie. Als je namelijk bedenkt wat er nog allemaal zit aan te komen… Je vraagt je al de mysteries af waarop je nog geen antwoord weet en daarom is deze schrijfstijl zo verslavend. Dit is de beste aanrader ooit, vergeet wat ik bij vorige reviews heb gezegd over andere boeken, deze is de moeite waard, zéker als je niet vaak leest.

Kende jij het boek al?

3 gedachten over “Review | Nachtschade | De flirt

1. Ik ben zelf niet weg van lezen, doe mij maar een tijdschrift. Maar toch zijn er vaak boeken die ik in een klap uit kan lezen, als ze heel erg boeiend zijn. Zou dit een goed boek zijn voor iemand die niet dol is op lezen, maar toch een boek open wil slaan?

• Ja, volgens mij wel. Het is echt een goed boek, in het begin moet je wel goed doorlezen, want het komt pas traag op gang. En daarna ga je zeker het vervolg willen lezen! Ik kan mis zijn, maar volgens mij leer je erdoor lezen 🙂 .