Loading… 99% & afwachtend op zomer

In dit bericht kondigde ik de examens aan. En wat ben ik blij dat ze e-i-n-d-e-l-i-j-k gedaan zijn! Het is echt superleuk om het gevoel te hebben dat de deur van de vakantie op bijna openstaat.

BIJNA openstaat? Voor mij zijn de “holidays” al volop begonnen, maar natuurlijk moet ik volgende week nog een voormiddagje vrijmaken en naar het oudercontact gaan. Met bijpassende misviering en lange busrit. Wat een domper op dit vakantiesfeertje. Ik wil nu niks liever dan dat de zomervakantie nu officieel begint, want waarom moet je zoveel tijd vrijmaken om gewoon je rapport af te halen ?!

loading 99%

Daarom ook deze titel.

Summertimes & agenda

Wat zijn mijn voornemens deze zomer en wat ga en wil ik deze lange 2 maanden durende vakantie doen?

Eerst en vooral begin ik in juli al meteen met twee weekjes monitor te zijn op het speelplein. Ik kijk er echt naar uit om samen met mijn beste vriendin die kleintjes (ja, 2,5 tot 4-jarigen!) bezig te houden en met hen te spelen. Daarna wil ik natuurlijk graag mijn ervaringen met jullie delen 😉 .

Verder heb ik zin om hééééééél vééééééél te gaan bloggen en relaxen. En die twee hangen samen! Want als ik uitstapjes plan, ga shoppen of boeken lees MOET ik er gewoon over bloggen. Het is stilletjes aan een must geworden. Daarom ga je ook regelmatig berichtjes zien te voorschijn komen over van alles en nog wat, zonder de beperkingen van schooluren en huiswerk 😉 .

Op reis ga ik niet, maar ik wil me amuseren met vriendinnen en toch wel een paar uitstapjes plannen.

Wat doe jij deze zomer? Geniet al maar van het heerlijk pre-zomers gevoel! En laat je niet in de weg staan door het slechte weer…

bad-weather1

 

Een gedachte over “Loading… 99% & afwachtend op zomer

Reageer met liefde.

