S… with Swarovski | Online shoppen

Telkens weer krijg ik een mailtje in mijn mailbox van de webshop Vente Exclusive als er nieuwe artikels zijn. Ik selecteer enkel de ALLERleukste omdat ik het zelf ook interessant zou vinden ;).

Het merk S.. With Swarovski kende ik helemaal nog niet, maar de naam wekte wel nieuwsgierigheid op. Kledij gemaakt met Swarovski! En als je wat kijkt naar alle stuks merk je dat de meeste kledij van +- €100 naar de €30 is gegaan, dat is het voordeel van Online Shopping anno 2013 ;).

Hier zijn mijn absolute favorieten:

robe_anita_blanc_noir_1_L

€34,90

robe_isabella_noir_blanc_1_L

€34,90

robe_katharina_moutarde_1_L

€34,90

robe_sally_corail_noir_1_L

€29,90

robe_salome_saumon_blanc_1_L

€34,90

top_april_bleu_1_L

€19,90

top_theresa_noir_taupe_1_L

€29,90

Het valt mij op dat de items die ik heb gekozen allemaal schattig zijn en zachte of zwart-wit kleuren bevatten. Dit is ook waar het merk voor staat als je je een algemene kijk wil vormen. Ik hou echt van deze stijl, vooral het mosterdgele kleurtje en de zalmroze bloesjes. Verder is de peplum, de verwijzende Peter Pan en de subtiele kant erg in trek naar mijn zin. Wat een hint als je mama achter je schouder vraagt of je zelf geen kleedje wil bestellen? 🙂 Snel zijn is ook voor mij de boodschap, want ik moet nog bedenken of ik er echt een wil kopen, en dit kan nog maar tot en met zondag!

Wat vind jij van het merk en van zijn stijl?

2 gedachten over “S… with Swarovski | Online shoppen

Reageer met liefde.

