Fashion | Trendspotting bij Brantano

Ik hou ervan om de leukste dingen uit een winkel te kiezen, en net zoals de vorige keer bij Torfs, ontdek je ook superveel trends! Kijk snel verder naar de tofste artikelen. En – let er aub niet op- ze komen uit het foldertje Shoemag. dat je gratis kan meenemen uit de winkel, door tijdsgebrek. Maar alsnog nuttig, want het gaat nog altijd over een schoenenwinkel als Brantano! 🙂 En extra leuk: je ziet direct het merk en de prijs.

DSC03752

De army-trend word eer aangedaan met deze leuke sandalen. Je camoufleert juist niet door dit printje, want de schoenen zijn zo leuk!

DSC03753

Deze schoenen behoorden tot de categorie “comfortabel”, maar volgens mij kan je er ook goed mee weg voor een softe colourblocking.

DSC03754

Tamaris, € 64,95

Too high for my feet, maar ze zien er zoo goed uit!

DSC03755

Deze schattige én goedkope tas zou zo in mijn collectie kunnen. De lichte pastelkleur is een trend die in is, maar ik heb nog niet veel handtassen gespot die er zo goed uitzien met deze trend.

DSC03756

Wist je dat dit al de tweede collectie van Steve Madden is in samenwerking met Brantano? Onder het merk Madden Girl (zo herken je het merk Steve Madden ook nog snel!) ontwierp hij schoenen, vooral naaldhakken, die betaalbaar zijn voor gewone vrouwen. Een paar van Steve Madden is immers al gauw  €1000 én meer.

DSC03757

Deze schoentjes hebben mijn hart gestolen door hun vrolijke print.

DSC03758

€ 74,95

Het thema dat deze schoenen uitstralen is gewoonweg “fun”! Goed gecombineerd een topper, maar floppen is ook niet moeilijk.

DSC03759

Weer eens colour blocking! Deze zijn héél gedurfd, maar als je het mij vraagt zo schattig!

DSC03751

En mijn geliefde loafers spotte ik maar weer eens bij het merk Tamaris. Met adembenemende studs heb ik al spijt dat ik deze niet in de plaats heb gekocht. Klik en klik!

DSC03748DSC03749

Slangenprint all the way! Ik wil er echt één hebben!

Wat vind jij van de spotted articles?

Reageer met liefde.

