FOTD | Shiny ijskoningin

Mijn eerste Face of the day! 🙂 Hier laat ik een gezichtslook zien.

Het resultaat.

DSC03725

DSC03705

ijskoningin shiny close -up

Ik koos voor opvallende ogen die me achteraf wat deden denken aan een ijskoningin met de koele tinten. Maar er is veel glans en glitter bij, dus zo kwam ik op de naam. Een wat rustigere kleur op de lippen om af te werken!

Stap voor stap.

Eerst bracht ik onder en boven een lijntje paars oogpotlood aan. Vanboven kan ik het helemaal niet goed aanbrengen, dus deed ik veel meer en vervaagde met het bijbehorende borsteltje. Daarna bracht ik blauwe oogschaduw erover aan en om af te werken erover nog wat lichtpaarse. Ik wou nog wat shinyer gaan en bracht een (volgens mij) fijn streepje oogpotlood erover aan en ook in de hoekjes. Achteraf bleek de glitter te domineren, wat aanvankelijk niet mijn bedoeling was. Wat bijwerken met een penseeltje met water gaf al wat mattere glans, maar zo kwam ik toch op deze look! Afwerken met mascara en ruw aangebrachte lippenstift (achteraf pas door dat ik aan mijn onderste lip buiten het lijntje ben gegaan). Dat verklaarde dan het effect van de illusie van vergrootte lippen.

Gebruikt

gebruikte producten shiny ijskoningin

Genummerd van links naar rechts.

1. Bourjois | oogpotlood | effet Smoky | 72 Dark purple

2. Chanel | oogschaduw | ombre couture collection jersey | 09 Cendre bleue (heel oud!)

3. Korres | oogschaduw | 75S Purple

4. Hema | oogpotlood | Cream eyeshader | 06

5. T. Le Clerc Paris | lippenstift | 30 Fragile

6. Park Avenue | Mascara | Long Lash |Black

Reageer met liefde.

