Review | Bourjois | Gloss effet 3D Summer Collection | Rose Pacific

Long time no see: een nieuwe dure lipgloss in mijn kast! Van het merk Bourjois van de lijn Gloss effet 3D Summer Collection in de kleur Rose Pacific (nummer 45). Prijs? € 10,99. Gelukkig kocht ik hem met een korting van %25.

Beloftes van de site van Bourjois

Dankzij de zonnefilter met SPF 15 en de hydraterende balsemformule beschermt de gloss je lippen tegen UV-stralen en blijft de hydratatie 8 uur verzekerd.

De waterproofformule werd specifiek ontwikkeld om tegen water bestand te zijn en biedt langdurig glans en comfort, zelfs op het strand!

De kleuren vol goud accentueren jouw zomers kleurtje!

Door het exotische parfum met Monoï en Kokos wordt deze lipgloss de komende zomer gewoonweg onmisbaar

Voor

DSC03636

Mijn lippen zonder iets op.

DSC03645

met flits

DSC03643

zonder flits

DSC03646

detail van de glinstertjes

DSC03648

het kwastje

Ervaring

Het kwastje of lippenpenseel is veel handiger dan een bij een gewone lipgloss. In een keer heb je genoeg voor je hele lip en het lakt superprecies. De kleur dekt mooi en plakt niet. De glitters zijn goed zichtbaar en je ziet duidelijk de verschillenden: goud en glinsterend. Ik heb helaas niet kunnen testen in de zon, want het weer zat gisteren niet zo mee. Wel is hij niet zo heel waterproof: bij het drinken blijft de kleur, maar niet alle glinsters. Na het eten hetzelfde verhaal, maar nu lijken bijna alle glinsters verdwenen. De belofte van 8 uur hydratie klopt, maar niet van 8 uur blijvende lipgloss, wat wel te verwachten was, niet? En het parfum? Voor het lezen van de beschrijving wist ik niet dat het kokos was. De geur is subtiel en zacht, niet te hevig en dus perfect! Ik denk wel dat deze kleur (Rose Pacific, nummer 45) mij zal weten te bekoren – zoals beschreven!- op het strand of in de zon in de zomer.  Ik ben vooral tevreden met de kwaliteit, het borsteltje en de glinstertjes! 🙂

Na

DSC03650

Het verschil: vanboven niets, vanonder de gloss.

DSC03652DSC03654DSC03653

Ziehier wat voorbeeldjes van de kleur: overdag, ’s avonds, en bij een duckface 😉 .

 

Heb jij goede ervaringen met lipgloss van Bourjois?

Reageer met liefde.

