Shoplog | April

Eindelijk heb ik tijd gevonden om mijn shoplog van de maand April te posten. Ziehier de leuke aankoopjes: deze keer geen kledij, behalve dan de jas 🙂 .

DSC03616

Gloss Effet 3D Summer Collection van Bourjois. | €10,99

Een reviewtje van dit fijne product komt morgen! 🙂

DSC03617

Een zwarte volumemascara van Yves Rocher. Normaal €17.90, maar ik kreeg hem gratis wegens volle klantenkaart!

DSC03618

Snoezige pyjama van Betty Boop. | €12,50

DSC03625

Douchegel ” Jardins du monde” van Yves Rocher | € 3 per stuk

DSC03621

Lippenpenseeltje van Oxygen | €2.20

DSC03619

2-in-één oogschaduwpenselen van Oxygen | €1.90

DSC03664DSC03663DSC03662

Nieuwe adorable bruine loafers met studs. | Laura Di Scarpi | €60, met actie slechts €50

DSC03660DSC03661

Blauwe trenchcoat. Wat ‘em zo speciaal maakt? Het lintje met twee kleuren (beige en dezelfde kleur blauw) waardoor je kan kiezen welke kleur. | Esprit | €99.95 met kortingsbon nog maar €70.00!

DSC03624

Je zag hem hier al passeren, maar natuurlijk hoort dit gratis manicuresetje uit de Goed Gevoel doos ook in mijn shoplog!

DSC03623

Ik ben benieuwd wat deze trilogie Nachtschade mij zal bijbrengen. Ik kocht de tweede, omdat ik in mijn haastigheid en vergetelheid niet door had dat ik de 2e nog niet had alvorens ik de 3e kocht. Momenteel loopt er een korting!  | Standaard Boekhandel |€9.90

DSC03622

Van dezelfde schrijfster als de “Fallen” reeks. Benieuwd hoe die me is bevallen? Houd dan de komende dagen mijn blog in het oog! | €14.99

DSC03665DSC03666

En nog een paar ballerinabeauties! Zalmkleurig met oranje detail, love it! | Papanatas |€80

 DSC03630DSC03627

Lost but not least, de gekregen tas van mijn oma, die eigenlijk best wel meevalt! 🙂 Het is een oude tas van haar van het -redelijk dure- merk Bulaggi, die anders in de vuilbak zou zijn belandt. Ik heb hem nog niet gedragen, maar ik ben alvast benieuwd!

Wat vind jij van mijn nieuwe aankopen? 🙂

Reageer met liefde.

