Look of the day | I love ice-cream!

Een daily of dagelijkse look, makkelijk om mee naar school te gaan. Ook wel voor het eerste zonnetje en – waarom ook niet?- met een hilarische verwijzing naar het verfrissendste wat je op warme zomerdagen kan eten: ijs!

look of the day ice cream with moustacheice cream1

Ik had zin om deze t-shirt aan te trekken, maar hij is natuurlijk te “snoezig” of opvallend om te combineren bij een rokje, dus droeg ik hem bij een broek. Een giletje erop en je kan zo het warme weer in.

Hoe heb ik het pulletje gecombineerd?

TIP= grijp als gilet of pull gecombineerd met een t-shirt niet altijd naar basickleuren als zwart/wit/grijs.. Durf te gaan voor kleur! Je zal de bal niet snel misslaan als je kijkt naar de details van je belangrijkste kledingstuk (in deze outfit de t-shirt). Zo zijn er donkerroze/lichtpaarse details in het ijsje op mijn oranje t-shirt, en voegde ik er dezelfde kleur aan toe als gilletje. Hetzelfde geldt bij accessoires. Zoals je ziet, zijn details dus ook essentieel!

Verkoopsinfo:

t-shirt: QS by S. Oliver (oude collectie)

broek: Esprit (oude collectie)

giletje: D.E.P.T. ( eveneens oude collectie)

Heb jij nu ook al zin in een lekker ijsje gekregen?

Reageer met liefde.

