De drie tips van de week | Seizoenscatcher! | #1

Vanaf nu maak ik drie handige, leuke of gewoon interessante weetjes of tips bekend. En dit elke zondag!

1. Haal aardbeien in huis.

Een nieuwe verslaving elk jaar weer wanneer het seizoen er eindelijk is zijn aardbeien. Vroeger lustte ik ze echt helemaal niet en waren ze me te zuur, maar nu ben ik echt gaan houden van de grote varianten in schattige bakjes.

3516253836 im-02062006-123632

Extra tip: Ze onder de chocolade dompelen tijdens een chocoladefondue. Of voor de zoete bekjes, er een beetje suiker op strooien.

2. Geniet van de laatste asperges.

Ik heb er tot nu toe nog maar één keer dit seizoen gegeten, maar asperges zijn er niet lang en van de tijd dat ze er wel zijn moet je gebruik maken! De groene en witte varianten zijn wel onsmakelijk als ze slecht gekookt zijn; dat wil zeggen met véél draden.

Extra tip: asperges à la flamande zijn niet moeilijk te maken en een klassieker!asperges

3. Ga buiten en speel badminton!

Het zonnetje is eindelijk tevoorschijn gekomen en het leukste wat ik dan vind om te doen is badmintonnen. Gewoon een slachtoffer vinden om af te motten en met de weinige benodigdheden naar buiten trekken. Er dan maar eens letterlijk een lap op geven!

Badminton%20racket

Dilemma: badminton of tennis?

Persoonlijk hou ik niet van tennissen omdat ik het niet kan en ook geen raketten heb. Badminton is goedkoper (de onderdelen), en je hebt ook minder kans dat het balletje gaat overvliegen omdat tennisballetjes verder weggegooid worden. Tenslotte heb je er ook meer plaats voor nodig!

no-tennis-for-me-thanks

Hope you liked it! 🙂

x

Reageer met liefde.

