Gastartikel | Stylight | Inspiring moments for bloggers from all over the world

Het ontdekken van een wereldwijd befaamde modewebsite, Stylight, was nog nooit zo leuk, want ik mocht er ook een gastartikel over schrijven!

Start

Dit zijn de stappen die je moet ondernemen om te beginnen met Stylight:

welcome

De verwelkoming.

beginninng !!

Een kleine inleiding met basic steps.

profiel aanpassen

Je profiel personaliseren, waarom ook niet? Je kan al je gegevens bijwerken, eventueel een profielfoto uploaden en extra leuk: je eigen blog sharen door middel van een link!

Hearten en boards toevoegen

Maar wat kan je nu eigenlijk doen op Stylight? Hearten is, zoals de naam al wel misschien zegt, foto’s of items een hart toereiken. Als jij een bepaald accessoire of kledingstuk van op de site mooi vindt, dan kan je dit doen en het zo steeds weer terugvinden op je eigen profiel. Het hearten zelf doe je door op het hartje te klikken dat verschijnt als je over een foto scrolt.

Boards toevoegen is ook al niet zo moeilijk of ingewikkeld als het lijkt: Je klikt op de foto, en kan een board creëren of je item in een eerder opgeslagen board terecht zien komen. Een board wordt vooral gebruikt voor het creëren van een look in een bepaalde stijl.

hearten of toevoegen aan boar

Zo maak je een nieuw board.

More

Op de voorpagina van Stylight vind je nieuwe boards of hearts van de mensen die jij volgt.

front page styyy

Front page.

Waar vind je de kledingstukken terug?

dames

Bij de categorie dames (tenzij je voor jongens inspiratie wil opdoen) kan je nog verder kiezen uit dameskleding, -schoenen, nieuw en accessoires.

categorieen dames

Voor een preciezere zoekactie zijn deze categorieën handig: het merk, een (web)shop, de prijs, de kleur en eventueel populaire items.

Op “Magazine” vind je nieuwe artikels die gaan over mode, beauty, bloggers… Hier heb je weer onderverdelingen om te vinden wat je zoekt, maar de voorpagina “magazine” bevat alle nieuwe artikeltjes.

magazine

What about me?

Persoonlijk vind ik de site heel leuk omdat ik hem net heb ontdekt, ik ben benieuwd of het mij zal blijven weten te boeien. Af en toe zal ik wel eens posten over nieuwe boards die ik heb gemaakt op Stylight, want het allerhandigste aan deze site is dat er zovéél merken bij elkaar staan en je meteen vind wat je zoekt. Hier is mijn allereerste zelfgemaakte creatie: als je hem in detail wil zien klik dan *hier* .

soft army look board

De “soft army look”.

Meer army style? Hier!

Wanneer moet je nu overwegen om je aan te melden? Wel, het is een gigantische bron van inspiratie als je eens niet weet waar je over moet bloggen of als je gewoon zin hebt om nieuwe merken te ontdekken, want het barst echt van de merken: goedkoop tot peperduur. Ik raad dus vooral aan om de site eens uit te proberen voor inspiratie.

Wat vind jij van Stylight? Ik ben benieuwd naar jouw mening!

Reageer met liefde.

