Webshop// Betoverende juwelen bij Lady Rose

307961_359436827480527_2052315783_n

Deze web shop had ik al een tijdje in het vizier, maar na de soldenperiode was ik de site niet meer gaan bezoeken. Hier vind je alvast de link:*klik*.

Favorietjes gespot

In alle verschillende categorieën, die ook zo op de web shop vermeldt staan, zal ik mijn favoriet(en) uitpikken.

Armbandjes

2632

Het muntgroene is hier fris en schattig. -€13,-

Broches

2436

-€5,-

Camees

2460

Deze vlindertjes en dromerige details maken de camee echt af. Meer weten over camees? Klik hier. -€15,-

Haarspeldjes

2493

Koperkleurige vintage haarspeld. Echt supermooi! -€6,-

Halskettingen

2638

Koperkleurige halsketting met hertje en roosje. -€14,-

2346

Koperkleurige halsketting met vogelkooi, vogeltje en oudroze hartje. -€14,-

Horlogearmbandjes

Tussen alle uitverkochte bandjes vond ik er nog ééntje. Zo zie je maar dat ze heel snel en makkelijk verkopen.

2263 -€20,-

Klokjes

1578

Lange koperkleurige halsketting met klokje en kolibrie.

1618

Zilverkleurige halsketting met ingebouwd klokje.

– Beiden €20,-

Lockets

2485

Met bloemetjes en vogeltje, kan je opendoen.

-€15,-

Oorbellen

878 24161768

-€10,€10,€12,-

Oorbellen met glazen camee

2398

-€12,-

Ringen

2539

-€10,-

Stekertjes

2609

-€10,-

Meer

In deze web shop kan je ook terecht voor cadeaubonnen, een homesale bij je thuis of soms staan ze ook op marktjes. Helaas staat er geen informatie over het ontstaan van de site of leuke weetjes over de makers, jammer.

Ik vind deze website nog redelijk budget voor de mooie items met een uitgebreide keuze. Wel is er al veel uitverkocht, maar blijven de wondermooie plaatjes op de site staan, wat me echt niet opvrolijkt. Ik denk niet dat het nog lang zal duren voor ik eens echt online ga shoppen bij deze leuke web shop!

Wat vind jij van deze webshop?

6 gedachten over “Webshop// Betoverende juwelen bij Lady Rose

Reageer met liefde.

