Look of the day * Romantic Roses * Nagellaktrend gespot

* Romantic Roses

DSC03178DSC03195DSC03179DSC03197

Deze keer ging ik all the way in een romantische stijl. De roosjes van het jurkje vind je terug in de ketting die ik draag. Het rode van de roosjes vind je dan weer terug in de legging. De blazer voegt nog een extra neutraler kleurtje toe, en zoals je ziet bevat het ook veel details:

DSC03186DSC03183DSC03184DSC03185DSC03203DSC03204

Deze details matchen perfect: een beetje dromerig en romantisch, en allemaal in brons tinten.

Verkoopsinfo:

– jurkje: Blutsschwester

– blazer: EDC

– legging: C&A

– ketting: Lobogato,, die je trouwens ook zag in deze look.

* Nagellaktrend gespot

Eigenlijk droeg ik dit kleurtje niet de dag deze bovenstaande outfit, maar ik vind wel dat het er goed bij zou passen.

DSC03281DSC03278DSC03282DSC03283

Dit is eigenlijk een soort trend op nagellakgebied: één nagel per hand in een opvallendere en andere kleur lakken, en er hierdoor een eyecatcher van maken. Ik voegde er nog een foto bij van een vriendin die dezelfde trend droeg.

Tip: Bij blauwe, koele tinten gaat beter zilver en bij warmere, rode tinten past beter een  goudachtige eyecatcher.

Geteste en goedgekeurd! Ik vind dit echt een hele mooie trend, want je maakt eigenlijk een simpele en makkelijke nailart in dezelfde tijd dan een gewone lakbeurt.

Wil je reviews zien van het blauwe kleurtje of het zilveren kleurtje? Dit deed ik al hier (blauw, Catrice) en hier (zilver, Hema).

Wat vind jij van mijn daily look en de leuke nagellaktrend?

3 gedachten over “Look of the day * Romantic Roses * Nagellaktrend gespot

Reageer met liefde.

