Shoplog maart

shoplog maart birds4free

De voorbije weken of maand ben ik véél gaan shoppen! Dat heeft niet alleen te maken met het feit dat het eindelijk vakantie is, maar ook omdat ik over dingen wil bloggen. Soms moet je er iets voor over hebben, maar dat doe ik met plezier! 🙂

H&M.

DSC03207

Deze leuke dip dye t-shirt is redelijk wijd, maar dat stoorde me niet. De kleur en het model waren gewoon supermooi!

Forever 21.

Forever 21 vind je in België enkel in Antwerpen en Brussel, maar die in Brussel wordt waarschijnlijk gesloten wegens de brand van een paar maanden geleden. Het is een zeer budgetwinkel, met een ruime keuze en een winkel om in rond te dwalen. Er zijn niet alleen kleren voor groot en klein, maar ook accessoires, lingerie, badmode, en juwelen. Deze leuke dingen heb ik er er gekocht in Antwerpen.

DSC03222

Een kanten rokje in muntgroene kleur.

DSC03223DSC03224

Een leuk T-shirtje met bloemenpatroon die redelijk kort is, waardoor het lekker luchtig zal zijn in de zomer.

Zeb.

Zeb heeft al heel wat winkels in ons landje, en je vindt er verschillende leuke merken.

DSC03213DSC03215

Een kanten T-shirtje in lichtblauw en met toch een beetje een blauwe tint. Van het merk Yumi.

DSC03209DSC03211DSC03212

Een zalmroze of huidkleurig T-shirtje met leuk kantdetail aan de mouwtjes en ook aan de rug een open cirkeltje, wat je tegenwoordig meer en meer spot! Van het merk Broadway.

Winkeltjes in de buurt.

DSC03216

In een juweelwinkeltje in de buurt kocht ik deze zilveren ring met enkele kleine steentjes in de blaadjes. Gelukkig wel met een grote korting.

DSC03219DSC03225DSC03220DSC03221

Deze broek kocht ik in Lodge, een winkel met eigenlijk heel dure kledij waar ik bijna nooit iets koop, tenzij in de solden. Deze broek kon ik wél niet laten liggen, de gele kleur wou ik al lang, en omdat de meesten zo’n kleur niet durven kopen, zal ik er later wel eens een look of the day van maken. Van het merk Cimarron, waar je alle mogelijke kleurtjes op broeken vindt, kostte ongeveer €99.

Ici Paris XL.

DSC03218

Waar sommigen vaak over kijken, zijn deze lakjes die je kan kopen bij Ici Paris XL. Bij elke Ici Paris XL vind je een ruime keuze van de collectie ONLY YOU, die je kan kopen voor €4,95, wat helemaal niet duur is. Binnenkort komt hier een reviewtje van!

Kruidvat.

DSC03217

Eigenlijk had ik nog maar 2 Catricelakjes, en daar moest verandering in komen! Ook benieuwd naar een review?

Watch that Ice: Ice Watch

Dit is eigenlijk niet echt een nieuwe aankoop. Mijn oude (lees 3 jaar oude) spierwitte Ice Watch was aan vervanging toe: het plastic bandje was gescheurd en ik moest een nieuwe kopen. In deze juwelenwinkel koos ik weer voor een wit bandje, maar toch iets anders.

DSC03189DSC03190DSC03191

Wat vind jij van mijn nieuwe aankopen?

5 gedachten over “Shoplog maart

  1. Prachtige kleding heb je gekocht! De F21 in Brussel gaat inderdaad dicht, echt jammer. Het zat er nog niet eens een jaar. Erg benieuwd naar het Catrice lakje, de preview ziet er al mooi uit.

Reageer met liefde.

