Mode inspiratie met een persoonlijke toets _ Maart 2013

Een kleine bron van inspiratie waar ik toch zelf voor heb gezorgd. Dat was een ideetje dat ik kreeg nadat ik toch weer eens ben gaan shoppen, maar niets (nee, helemaal niets!) had gekocht. Deze keer ging ik naar Basilix, een klein winkelcentrum in de rand van Brussel, en maakte ik een aantal foto’s. Ziehier het resultaat voor hopelijk een beetje inspiratie en trendspotting.

Pimkie.

Een leuke betaalbare winkel waar ik als eerste binnenging. Het “model” dat je hier ziet, is mijn beste vriendin. Zij paste al deze dingetjes met veel plezier!

image

Een kanten doorzichtige T-shirt. Superleuk dat het wit is, want zo kan je de verdere kleur van je outfit nog eens zelf kiezen en matchen.

image

Kantig kant? Check! Net als de vorige een toppertje, maar deze is nog lieflijker met de bloemetjes of roosjes.

image

Jeej! Dip-dye met een army twist! Een vorige keer gaf ik jullie heel veel tips en tricks over de dip-dyetrend, maar ook over een army stijl in je kledij. Deze t-shirt combineert beiden door de kaki-kleur en leuke kleurovergang.

Hema

In Hema vind je vanalles! Dit bewijst het weer eens helemaal.

image

image

Gedessineerd tape. Ik dacht dat je het enkel op webshops kon vinden, maar blijkbaar is er bij Hema ook een leuke variant! Wat is het nu? Het is een soort tape of plakband die een leuk kleurtje of patroontje heeft en die je op meubels of woonaccessoires kan plakken om ze een beetje fleurig op te pimpen. Daarna kan je het er weer zonder problemen en restjes handig verwijderen van deze oppervlakte. Time will see of deze van Hema het ook waarmaakt. Op deze blog vind je ook nog goede uitleg en véél foto’s.

Blokker.

Een winkel waar je soms leuke kleine spulletjes spot.

image

image

image

Deze drie leuke accessoires zijn helemaal niet duur en nog mooi ook. Zoek je nog een mooi bijpassend accessoire om je juwelen aan te hangen, dan is dit wel een aanrader.

image

Bij Blokker is er ook een “Love” thema aan de gang: verschillende interieurspulletjes kan je er op de kop tikken in een romantische sfeer, vergezeld van hartjes of de nodige liefdestekstjes. Het is wel raar dat deze tijdelijke collectie nog altijd te koop is, want Valentijn is al lang achter ons.

Personal

image

Dit leuke armbandje spotte ik bij m’n vriendin.

image

De foto is echt vreselijk, maar deze zwarte tas is simpel en mooi.

image

Het patroontje van mijn kleedje. Al benieuwd naar een look of the day? 🙂

image

Mijn gsm-hoesje met gsm erin. Eigenlijk heb ik er twee, en ik wissel soms eens af als ik de ene niet meer vind 😉 . Vroeger vond ik de love is… of liefde is… figuurtjes superleuk, maar dat was nog in de lagere school. Daarom kocht ik dit hoesje ook een aantal jaar geleden eens bij Blokker, en hij is nog mooi en schattig ook. Ik heb helaas geen Iphone, dus een écht coole case vind je ook niet gauw.

image

Ronde sjaals! Geweldig, niet?

image

image

In een voormiddagje bij m’n oma. Altijd leuk om een Babybel te eten, ookal was het light. Het doet me herinneren aan mijn kindertijd toen ik er zoveel at dat ik het bui werd. Ook pruts ik nog altijd graag met het kaarsvetachtig omhulsel.

image

De schoenen die ik droeg tijdens mijn shopuurtjes. Zo’n perspectief vind ik leuk bij foto’s, en al zeker van mijn schoenen.

Heb jij wat inspiratie opgedaan? Wat vond je leuk?

2 gedachten over “Mode inspiratie met een persoonlijke toets _ Maart 2013

Reageer met liefde.

