Trendspotting bij Torfs

TORFS_logo_RGB_C

– Personal –

Een paar weken geleden ging ik – zeer impulsief- shoppen. De examens zouden over een week beginnen, maar toch gingen we nog een keertje naar Zeb en Torfs. Handig dat ze maar op 10 minuten rijden van bij ons liggen, én nog handiger, dat beide winkels naast elkaar verbonden zijn. Bezoek je de ene, overweeg je de andere.

Helaas was ik niet op zoek naar een nieuw paar schoenen, want ik had net nieuwe gekocht. Wel was ik eens aan het snuffelen in de handtassenhoek. De geur van handtassen, daar moet je toch eens bij stil staan 😉 . Ik was wel bereid om voor jullie aan “trendspotting” te doen. Ik maakte foto’s van leuke artikelen die ik jullie nu laat tonen. Ooh ja! Extra leuk om te weten is dat je momenteel bij Torfs een korting krijgt van 10 % op alles!

Trendspotting: ballerina’s

IMAG0086

Ballerina’s draag ik door en door in de zomer, omdat ik van mezelf al veel te groot ben om met hakken rond te lopen.

Deze exemplaren met fluo detail, of – waarom ook niet? – helemaal fluo zijn echt superhip deze zomer/lente.

-Hampton Bays

IMAG0079

Een bloemenbom, haha. Ik hou altijd wel van strikjes op ballerina’s, die maken het geheel af.

-Tommy Hilfiger

IMAG0072

Candyshoes. Fornarina maakt het altijd waar. Ik vind hun schoenen veel mooier dan hun kledinglijn, maar ze zijn allebei best prijzig. Wat mij persoonlijk niet uitmaakt op vlak van schoenen! Dit paar is superschattig met de roze accenten.

– Fornarina

IMAG0064

Je denkt dat deze van Desigual best wel op de stijl van Fornarina lijkt, maar dat is het niet. Dit exemplaar is louter toeval. Streepjes en bloemetjes gecombineerd in een rekbaar model. Twee trends gecombineerd, wat wil je nog meer?

– Desigual

IMAG0062IMAG0075

Ikzelf heb ook een paartje ballerina’s met een topje in een andere kleur die ik koester, alhoewel de lak erop het begeeft. En nu weet je waarom; ballerina’s met het topje in een andere kleur geven je look iets anders; schattiger maar tegelijkertijd ook stoerder en chiquer.

– Tommy Hilfiger

IMAG0076IMAG0078

Ik spotte ze in een tijdschrift van het prijzige merk Steve Madden, maar deze namaakversie – maar daarom wel even goed! – geeft je hetzelfde gevoel als de originele: de muisjesoortjes-geïnspireerde schoentjes zijn om op te eten! Van een merk waar ik trouwens nog nooit van had gehoord.

– Juliette à Paris

 Trendspotting: loafers:

Bij een vorig artikel kwam je leuke loafers tegen. Dit neemt niet weg dat je ze in het dagelijks leven niet kan vinden! IMAG0066IMAG0070

Ik spotte SUPERleuke exemplaren! Allemaal met verschillende studs of glinstertjes en in verschillende kleurtjes. Ik had zoveel zin om ze mee te graaien!

– Hee!

– Novi Due

– Tamaris

Trendspotting: Sneakers met ingebouwde hak of ook wel wedges.

Er waren verschillende exemplaren, maar deze vond ik extra leuk:

IMAG0083

De kleur én studs stonden zeer leuk samen.

– Ciao! Ragazzi

Nog iets extra’s om af te sluiten: mijn schoenen die ik op die dag droeg. Veterschoentjes zijn net warm genoeg voor een tussentemperatuurtje, zoals we de laatste tijden wel vaker tegenkomen.

IMAG0085

– Trouwens ook van Ciao Ragazzi!

Wat vond jij van deze – volgens mij fantastische – trendspotting?

9 gedachten over “Trendspotting bij Torfs

  1. Oh ik hou van ballerina’s! Ik ben ook vrij lang en draag nooit hakken, ballerina’s zijn dan echt een uitkomst 😉
    Die met bloemetjes zijn echt heel leuk 🙂

  2. Ballerina’s draag ik bijna nooit, omdat ik juist best wel klein ben en daarom graag naar een mooi paar hakken grijp 🙂 Toch vind ik ze er wel leuk uit zien. ik vind vooral die namaak Steve Maddens erg leuk!

Reageer met liefde.

