Leuke eerste daagjes met dank aan Pasen!

Het is al eventjes geleden dat ik nog iets over mijn eigen ervaringen heb verteld. Pasen is hiervoor de perfecte gelegenheid! De examens zijn gedaan, rapportje overhandigd, en de vakantie is helemaal goed en wel gestart! Shoppen heb ik al een paar keer gedaan, en ik kan niet wachten om een paar shoplogs online te zetten. Gisteren was het Pasen, en ja, het moet gezegd worden: HAPPY EASTER!

Wij thuis zijn niet echt christelijk, (behalve bij de aankondiging van de nieuwe paus, waarbij ik weg wou, maar toch bleef kijken naar het ongeopende gordijn, als in een slechte horrorfilm) maar Pasen wordt meestal gevierd met een etentje. We gingen daarom vandaag, met een beetje vertraging dus, maar toch nog op Paasmaandag, naar een Chinees restaurant. Mijn buikje zat meer dan vol na een assortiment loempiaatjes en pikante currysaus bij mijn hoofdgerecht. Niemand geloofde me dat het zo pikant was, maar bij één hapje zag je hen toch anders piepen. Ook hebben we het huis een beetje gepimpt. Voor de traditionele paasboom (lees: een grote tak in een vaas met versiering aan) waren we te laat, daarom besloten we een gekregen tulpenbos te versieren met paasdecoratie.

DSC03165

DSC03166

DSC03167

DSC03168

Made by me! 🙂

Waar ik me deze vakantie mee wil bezig houden, buiten het shoppen en afspreken met vriendinnen, is werken aan mijn boek. Het klinkt raar, maar nadat het een paar maanden geleden achter het stof is belandt, wil ik er nu verder aan werken. Maar ik heb wel besloten om het op een Word-document over te typen en verder te doen! Persoonlijk ben ik aan het twijfelen of ik binnenkort hiervan een kleine preview zou kunnen doen. Wat vind jij? Moet ik dit overwegen of niet?

DSC03170

Nu ik toch bezig ben, kan ik evengoed eens een beetje subtiele reclame maken voor deze twee hele leuke blogs! Neem er zeker eens een kijkje!

2 gedachten over “Leuke eerste daagjes met dank aan Pasen!

Reageer met liefde.

