Eleven Paris: life is a joke

a href=”https://birds4free.files.wordpress.com/2013/03/angelina-jolieee.jpg”>angelina jolieee

Eleven Paris Logo 2012_

Hebbedingetjes spotten, thats’s what blogging is all about. Daarom laat ik jullie nu kennismaken met een echt fenomeen: Eleven Paris.

Wat?
Eleven Paris is een merk, dat redelijk duur is. Er is slechts één winkel van in België en dat in onze hoofdstad Brussel. Je vindt er kledij voor kinderen, vrouwen en mannen. Maar ook schoenen!

Ik?
Hoe ik eraan kwam? Wel, ik zag een artikel met allemaal snorretjes en één daarvan was van Eleven Paris. En natuurlijk moest ik er ook iets over schrijven! Tijdens mijn shopdagje gisteren kwam ik zelfs terecht in een winkel en zag ik enkele T-shirts van het merk liggen op de rekken. Ik was verkocht! Helaas vind ik 45 € voor één t-shirt veel te veel, en daarom wil ik gerust wachten tot de eerste dag van de solden om dan mijn slag te slaan!

T-shirts
Op deze T-shirts werd ik verliefd! Onder de afbeelding zie je trouwens overal staan:
“Life is a joke.”

berty-w-wo

seny-w<

Mijn favorietjes van de Twilight Saga zou ik ook graag in t-shirtvorm in m'n kast hebben hangen! Lees meer hier:

marylin-w-wo

woly-w-wo

kalifa-w-wo

Andere sterren zoals Marilyn Monroe, Wiz Khalifa en Will Smith staan ook niet mis met een snorretje!

minet-w-wo

bugs-w-wo

Het is superschattig als je je kindertijd herbeleeft met figuurtjes van Looney Tunes.

spbob-w-wo

Een spongebobke?

Schoenen?
Eleven Paris heeft ook een schoenencollectie.

liferope-johnny-

espadrilles etnic

Je vindt er espadrilles: zoals deze leuke in jeanskleur of met een etnische print.

marilyn monroe espradilles

basmous-marylin

Schoenen met een celeb én een snor én een lelijke vorm? Dit is duidelijk een misser!

Wanneer moet je Eleven Paris overwegen?
Het is heel dure kledij, dus je moet al echt een budget hebben als je een winkel wil opzoeken. Enkel de T-shirts zijn de moeite waard, maar voor de rest heb ik niet echt iets anders (én betaalbaars) gevonden. Als je meer wil weten kan je naar de Engelse website gaan:

http://www.elevenparis.com/en/

Ook hebben ze een Facebookpagina, maar dan wel in het Frans, omdat het merk is ontstaan in Parijs:

http://www.facebook.com/pages/Eleven-Paris/116154075092483?ref=ts&fref=ts

Weetje
Dit seizoen is Lenny Kravitz het beroemde gezicht van het Franse merk. Dit merk je al meteen aan het openklikken van de site, want er verschijnt een filmpje.

023CC1F012_630

Verkoopsinfo:

alle T-shirts die ik heb opgesomd kosten €44,99. De jeans en etnische espadrilles €39,-. Voor de espradille met Marilyn en bijpassende snor betaal je wat meer: €49,- en de sneakers met aar gezicht erop kosten €79.

Kende jij het merk al?

eleven_paris

11 gedachten over “Eleven Paris: life is a joke

  1. Haha, wat leuk! Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar ik hou wel van een snor hier en daar 😉 dat Bugs Bunny shirt vind ik erg leuk trouwens! Maar inderdaad wel goed aan de prijs..hoewel ik dat voor één supertof shirt waarschijnlijk wel over zou hebben.

Reageer met liefde.

