Review: HEMA nailpolish

a href=”https://birds4free.files.wordpress.com/2013/03/dsc03135.jpg”>DSC03135

DSC03134

Euforie. Dat was het eerste dat in me opkwam toen ik eindelijk eens tijd had om mijn nageltjes nog eens te lakken en een reviewtje te doen! Deze keer neem ik een hema nagellak onder de loep: zilverkleurig en shiny.

DSC03140<

DSC03141

Zoals je ziet, is de textuur redelijk glitterachtig (of hoe kan ik het anders noemen?) Na een eerste laagje zien mijn nagels er zo uit:

DSC03142

Ik bedacht dat het leuk zou zijn om deze fijne glittertjes eens te proberen over een neutrale nagellakkleur. Hier zal ik later dus nog wel eens een nail-art over doen! 😉 Maar vandaag besloot ik toch om 2 laagjes te lakken:

DSC03146

DSC03149

Zoals je ziet heb ik ook mijn teennagels een beurt gegeven, maar dan wel 1 laagje omdat je dat toch niet zo hard ziet.

Voordelen:
-goedkoop
-redelijk dik borsteltje waardoor je in 2 keer je volledige nagel hebt gelakt
-je kan het ook met 1 laagje gebruiken over een andere kleur
-de glitterachtige, maar toch vaste textuur
– mooie glans (niet echt duidelijk op de foto’s)

Nadelen:
-het duurt héél lang om te drogen
– er staat geen naam geplakt op het lakje
-geen bijster origineel potje, zonder aanwijzingen of beschrijvingen

Algemeen: Ik vind de zilverkleur echt geweldig, en daarom een leuke eyecatcher!

Wat vind jij van de hema-lakjes en van dit kleurtje?

3 gedachten over “Review: HEMA nailpolish

Reageer met liefde.

