Antwerpen for dummies: America Today

a href=”https://birds4free.files.wordpress.com/2013/03/201.jpg”>201

De eerste winkel die we bezochten was America Today. Het was mooi aangegeven, want het was wat gelegen in een zijstraatje van de Meir. Ik had redelijk hoge verwachtingen, want tegenwoordig is dit merk “in”. Je komt het vaak tegen bij mensen die truien dragen van dit merk en dan staat er soms het logo op van America Today. Eenmaal binnen leek het er wel gezellig. Er was ook een kleine bar waar je blijkbaar kleine snacks kon kopen of een drankje kon drinken. Dat vond ik wel raar in een kledingwinkel. Ik keek wat rond, en ik vond niet echt iets wat me echt bekoorde: sportieve kledij, en af en toe iets meisjesachtiger sportief. Er waren ook veel baggy broeken, die je als dansbroek zou kunnen kopen. Als ik er een nodig had, zou ik het wel overwegen… De prijzen zijn trouwens redelijk, vergelijkbaar met bijvoorbeeld EDC.

Wanneer moet je America Today nu bezoeken?
– voor leuke sportieve truien
– baggy broeken of gekleurde broeken zag ik ook redelijk veel
– als je helemaal weg bent van de Superdry stijl
– voor sportieve types
– voor sportieve types die toch meisjesachtig willen zijn

Waar vind je America Today in België?
In Vlaanderen in Antwerpen, Leuven, Knokke, Sint-Niklaas, Kortrijk, Hasselt en de Nieuwstraat in Brussel.
In Wallonië in Charleroi, Nivelle en Louvain La Neuve.

Extra informatie én webshop:
http://www.america-today.com/nl/

Girls_Plaat<

Algemeen: Ik denk niet dat ik nog deze winkel zou bezoeken, zeker niet als ik te weinig tijd heb en meer tijd wil besteden aan andere winkels. Wil je een sportief merk ontdekken in de stijl van Superdry, maar dan goedkoper, zit je echter wel aan het juiste adres!

Wat vind jij van America Today?

5 gedachten over “Antwerpen for dummies: America Today

Reageer met liefde.

