Review: lippenbalsem Vichi Laboratoires

Vandaag geef ik mijn mening over een lippenbalsem die ik al een tijdje gebruik en die ook bijna op is.

DSC03124

Beschrijving.
Vichi Laboratoires Nutri Extra.
Gevoelige huis-hypoallergeen balsem.
Droge tot beschadigde lippen.

DSC03123

Lippenbalsem.
Lippenbalsem dient om je lippen te verzorgen en te beschermen tegen uitdroging. In de zomer heb je het niet vaak nodig, maar in de winter heb je het best overal bij. Er zijn ook verschillende soorten lippenbalsems: ofwel eentje dat je al schuivend opendraait en je dan gewoon met zo’n stick aanbrengt. Ofwel eentje zoals deze: met een soort applicator of suspender dat je ook meteen kan aanbrengen, maar het heeft een schuin oppervlak:

DSC03118

Review.
Wat ik nu van deze vind? Wel, vroeger had ik nog nooit een lippenbalsem zonder stick geprobeerd, maar nu dus wel. Ik heb hem ook niet zelf gekocht, maar gratis gekregen van de apotheek waar mijn moeder werkt. Daarom kan ik jullie de prijs niet vermelden. Hij brengt aangenaam aan, maar je moet wel opletten dat er niet te veel op je lippen komt. Het blijft lang en als het eenmaal is opgedroogd, behoud ik toch zachte lippen. Natuurlijk moet ik het wel regelmatiger aanbrengen als het vriest of sneeuwt.

Voordelen:
-komt van de apotheek, dus je kan advies vragen
-aangename textuur
-goede werking: blijft lang en je houdt zachte lippen over

Nadelen:
-redelijk duur
– er kan teveel in één keer uitkomen
– in het begin is de suspender irritant, maar daarna de moeite waard.

Welke lippenbalsem(s) gebruik jij?

6 gedachten over “Review: lippenbalsem Vichi Laboratoires

  1. Hij klinkt wel lekker! Ik ben dol op van die schuine tuutjes, ik heb het idee dat die iets hygiënischer zijn dan die sticks of potjes waar je met je vinger in moet. Ik heb laatst een artikel gemaakt over mijn favo lipbalsems en mijn allerfavorietste is mijn EOS eitje: heerlijk ding is dat!

Reageer met liefde.

