Review: Catrice Blue Cara Ciao

a href=”https://birds4free.files.wordpress.com/2013/03/dsc03109.jpg”>DSC03109

DSC03110<

Beschrijving
Catrice, ultimate naillaquer.
400 Blue Cara Ciao
Ultimate colour, ultimate gloss, ultimate coverage.

Tijdens het lakken:
Ik begon met goede moed, want ik het was al een tijdje geleden dat ik deze nog had opgedaan. Ik wist dus niet echt meer hoe goed hij was.
Het borsteltje ziet er zo uit:

DSC03111

Er komt redelijk veel op, dus je moet opletten als je onhandig bent.
Na een eerste laagje zagen mijn nagels er zo uit:

DSC03112

DSC03113

Nog niet echt goed en dekkend. Zoals je in detail ziet, nam ik borstelde ik wat te veel en daardoor ging de kleur naar de onderkant van mijn nagel om er daarna wat af te gaan. Wattenstaafje to the rescue!
Ik had niet veel hoop meer nadien, maar waagde toch een tweede laagje. Met resultaat! Neem redelijk wat, maar ook niet té veel en doe dit alles wel zéér voorzichtig. Je zal zien dat het de moeite loont.
Het lakje heeft een gemiddelde tijd nodig om te drogen, net niet genoeg om mij ongeduldig te maken.

Het uiteindelijke resultaat:

DSC03129

DSC03128

Voordelen:
-goedkoop
– er zit redelijk veel in het potje
-mooie glans
-mooie felle kleur

Nadelen:
-dekkend na twee laagjes
– er komt te veel op het borsteltje
– je knoeit een beetje bij het aanbrengen, aangezien je te veel lakt

Algemeen: Voor zo’n goedkoop lakje best een mooi resultaat!

Hebben jullie goede ervaringen met Catricenagellak?

6 gedachten over “Review: Catrice Blue Cara Ciao

Reageer met liefde.

