Look of the day: Sweet, Sweeter, Sweater!

Nog een leuke look of the day op birds4free! Hier schotel ik jullie weer een winteroutfit voor. Helaas zijn de weergoden ons niet echt gunstig de laatste tijd ๐Ÿ˜ฆ

DSC03083

DSC03087

What I’m wearing:
– Een sweet, sweeter sweater! Oranje en happening. Met veel patroontjes en gebreide dingetjes. Hoe een wintertrui moet zijn!
– Gecombineerd met een grijze broek. Normaal gezien ben ik niet echt een grijze muis, maar ik heb niet echt een flitsende kleur van broek dat zou gaan op iets oranje. Nog niet! ๐Ÿ˜‰
– Mijn nieuwe handtas. In een vorige post over Vente Excclusive lichtte ik de details uit van deze site en kondigde ik aan dat ikzelf ook een tas heb besteld. Dit is het resultaat!

Verkoopsinfo:
-sweater: Esprit
-broek: Iko
-tas: Pascal Marobati.

Extra: In een volgende post ga ik wat meer in detail bij mijn handtas!

Wat vind jij hiervan?

2 gedachten over “Look of the day: Sweet, Sweeter, Sweater!

Reageer met liefde.

