Look of the day!: hemdje

DSC03019

Ik vond dat er eindelijk eens een outfit van mij mocht opstaan, dus hier heb je hem! Deze keer in de kijker: mijn hemdje!

DSC03020

DSC03018

DSC03013

What I’m wearing:
Deze keer is het een hemdje dat je leert combineren! Ik heb eentje met ruitjes en verschillende zakjes en borduursels. Extra “in” zijn natuurlijk jeans ones. Maar wil je easy casual gaan, blijf dan bij een neutrale kleur, of voor de durvertjes: natuurlijk prints! (kunnen ruitjes zijn: zoals hier)

How to combine?
– Hemdjes moeten gecombineerd worden met een (jeans)broek, rokjes zijn absoluut not done! Je draagt er best nog iets anders onder, anders kan je het koud hebben, aangezien een hemdje meestal redelijk licht is.

Accessoires:
Like you see, draag ik een simpel, schattig boompje rond mijn nek (zie hieronder voor de close-up) met ronde, roze oorbellen, en als je goed kijkt ook een ring van hetzelfde stofje.
Vandaag koos ik voor juwelen in één kleur, maar anders kan natuurlijk ook!

DSC03026

DSC03023

Verkoopsinfo:
hemdje; Only One (Limited Edition van Only)
broek; edc
t-shirt onder hemdje; mexx
ring en oorbellen; Je M’en Fous
ketting; Lobogato

Hoe draag jij je hemdje het liefste en wat vind je van deze combinatie? Let me know! (:

8 gedachten over “Look of the day!: hemdje

Reageer met liefde.

