A bloody obsession

a href=”https://birds4free.files.wordpress.com/2013/03/tvd-a-bloody-obsession.png”>TVD a bloody obsession

Ik ben geen Belieber.
Geen Directioner.
Ik ben een diehard The Vampire Diaries lover!

Wat het is?

In het kort: een serie die zich afspeelt in Mystic Falls, met in de hoofdrollen Damon, Elena en Stefan. Voornamelijk over vampiers vs. andere vampiers of weerwolven. Drama met spanning.

Uitgelicht: seizoenen.

In seizoen 1 wordt je meegesleept in Elena’s nieuwe wereldje: je ontdekt alle bovennatuurlijke geheimen en begint zelf te fantaseren over wat er allemaal mogelijk is.

Tijdens seizoen 2 begint de spanning op te bouwen: de Originals (Originelen), de gevaarlijkste vampieren komen in beeld en de duivelingwekkende en enge scènes volgen zich in een razendsnel tempo op.

Seizoen 3 is een opeenstapeling van twijfels, een oneindige liefdesdriehoek lijkt te zijn ontstaan.

What about me?

Zelf ben ik nog volop seizoen 3 aan het bekritiseren, maar in Amerika loopt seizoen 4 al bijna op het einde op de zender CNN. In België gaan we zeker nog een tijdje moeten wachten voor het vierde seizoen in de vorm van een dvd-box verschijnt of op de buis belandt. Hopelijk duurt het niet al te lang, want wachten kan ik niet!

TVD keep calm and watch+star+front love sucks<

Your turn!

Wat vind jij van de serie? Onbekend, onbemind of kende je het al van tevoren? Ben je net als mij een rasechte kijker of heb je nu zin om ernaar te kijken? Ik ben benieuwd naar je mening! 🙂

TVD cast+vs+cake

2 gedachten over “A bloody obsession

  1. HOT STUFF. Oké, vooral Damon. Ik houd van hem. Zijn lichaam. Het hoofd. Zijn uitspraken en de goddelijke sarcastische blik die hij altijd uitstraal. Oh man, hij is echt handsome. De serie is best leuk.. Joke. xD Ik vind het echt enorm spannend, maakt niet uit welke episode je kijkt, het is en blijft echt amazeballs. At the moment ben ik even “gestopt” met kijken, want er was een pauze in Amerika, sinds vorige week of deze week zijn ze weer begonnen, maar als ik een tijdje wacht kan ik er een stuk of drie à vier in één keer kijken. ^^

Reageer met liefde.

