Op je voetjes blijven staan

a href=”https://birds4free.files.wordpress.com/2013/03/imagescam3ilq5.jpg”>imagesCAM3ILQ5

Eerste reactie: stress, stress en nog eens stress.
Hoe kwam ik er ook op om auditie te doen?
Een stresskip die wacht tot het haar beurt is om een liedje te zingen voor een jury én een echte producer (vroeger zelfs van Natalia, heb ik gehoord :o!) in ons M.O.lokaal is echt niet om aan te zien.
Eenmaal binnen moet je gewoon je ding doen, terwijl ze commentaar op hun blaadje schrijven en je bekritiserend aankijken. Na afloop ben ik nog altijd op het resultaat aan het wachten, maar normaal gezien gaat iedereen door.

imagesCAM63YMA<

Veel tijd om er nog over te piekeren, was er niet. Het weekend erna moest ik immers maar weer eens schitteren!
Nu was het niet de nachtegaal die in mij naar boven kwam, maar het dansduiveltje. Met de pet in de aanslag (we moesten op jongens lijken, en het stond me echt niet) gaven we in totaal 4 optredens. Pure nostalgie, aangezien ik al lang dans en al veel optredens heb gedaan. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik geen stress had.

imagesCAS75ESS

Ook moest ik mijn dansmood meenemen tijdens de vorige lessen L.O. Tijdens deze barre tijden (de zon is niet gauw zichtbaar en de maartse buien tot noe toe hopelijk al wel gedaan) kregen we een aantal lessen om in groep een choreo voor te bereiden! Pas op, stel je niet te veel voor, het was eerder tweede leerjaar-niveau, want het moest makkelijk zijn voor alle jongens en dansleekjes. Toch is het goed meegevallen, met dank aan mij natuurlijk! 😉

Na zo’n presterende dagen/weken is het weer tijd om met mijn voetjes op de grond te staan, want de examens staan voor de deur. Ik heb er echt geen zin in, maar gelukkig zijn het bij Pasen enkel de hoofdvakken.

We slaan er ons wel door!
🙂

stress

2 gedachten over “Op je voetjes blijven staan

Reageer met liefde.

